AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #21 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Oppmerksomhet.... Overkompensering... Tildekking... Selvfølelse... Selvtillit... Verdier... Interesser... Komplekser... Stereotypisering... OSV. Svært få tar en tatovering fordi det liksom er et berikende "kunstverk", og kun derfor. En tatovering har stort sett alltid underliggende årsaker. Og når tatoveringene blir store og overdimensjonerte, så tyder det på noe ekstra. Anonymkode: f0811...546 Jeg har vært på kg i snart 10 år, og dette er definitivt det dummeste innlegget jeg har lest hittil. Anonymkode: e8149...e06 11
Ginavn Skrevet 1. juli 2022 #22 Skrevet 1. juli 2022 Jeg synes tatoveringer (som regel) er fint. Altså, "puzzy eater" på overleppa og tilsvarende utgår. Vurderer selv å ta tatovering, men så var det dette med prisen og tida 😆 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #23 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Husk at "negative profiler", der folk lister opp alt de IKKE vil ha, ofte får folk til å sveipe til venstre selv om de ellers synes du er tiltrekkende. Du fremstår som ganske grinete, og mange gidder ikke det. Anonymkode: 8ebd0...300 Det er jo ikke negativ å skrive at man ikke liker tatoveringer Anonymkode: 35599...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #24 Skrevet 1. juli 2022 Heldig for de som kan sortere vekk deg, som reduserer og objektiviserer kvinner. Det er jo et stort rødt flagg ved din personlighet. Jeg vil heller ha noen med heldekt tatovering enn deg. Så vi er alle forskjellige. Anonymkode: 70cb6...7ce 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #25 Skrevet 1. juli 2022 Tatoveringer betyr ingen ting i henhold til hvordan er person er. Problemet er at jeg nok aldri hadde kommet så langt som å bli kjæreste med en som har masse tatoveringer da jeg ikke blir tiltrukket. Det er uattraktivt, å da hadde personen uansett aldri blitt kjærestemateriale. Anonymkode: 253ff...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #26 Skrevet 1. juli 2022 Hva er problemet egentlig? Det er vel bare å skrive at du ikke liker det så er problemet løst. Hvorfor behovet for å opprette en klagetråd om dette? også skåner du de med tatoveringer mot dine teite fordommer i samme slengen. Anonymkode: cdb77...85a 9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #27 Skrevet 1. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jepp, jeg swiper vekk alle sånne uavhengig av om jeg "oppfyller kravene" deres. Anonymkode: f4f56...59e Jeg og, eneste jeg ser er entitled Anonymkode: c7380...04f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #28 Skrevet 1. juli 2022 Det er alltid morsomt når noen uten tatoveringer skal fortelle hva slags mennesker de med tatoveringer er. Det mangler aldri forskjellige fordommer, forslag til diagnoser, hvor man kommer fra, hva slags liv man lever osv. Anonymkode: fcb5c...fed 15 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #29 Skrevet 1. juli 2022 1 hour ago, *Mocca* said: Det lurer jeg på også, jeg kjenner mange menn og kvinner med store tatoveringer og de er så forskjellige som det går an å bli....så jeg lurer på hva tatoveringer tydelig sier om en persons indre...... Når de jeg kjenner er så forskjellige personligheter. Samme her. Kjenner ganske mange med store tatoveringer, og de har ikke noe særlig til felles bortsett fra at de har store tatoveringer. Broren min er en treningsnøtt og fotballidiot med store tatoveringer. En kamerat er metalhead og fantasynerd med store tatoveringer, en annen er programmerer og hundetrener, og har en venninne som er sånn influenser med fillerlepper, og store tatoveringer. Anonymkode: 8ebd0...300 7 1
Roci Skrevet 1. juli 2022 #30 Skrevet 1. juli 2022 Jeg har to ganske små tatoveringer på henholdsvis den ene ankelen og den ene skulderen, og vurderer en tredje i nakken. For meg representerer de viktige hendelser i livet mitt, og jeg synes de er vakre og betrakter dem som permanente smykker 🙂 Den ene skal jeg riktignok få endret fordi den representerer en fase i livet mitt som er over, men jeg angrer fortsatt ikke på at jeg tok den. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #31 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh........? Er jo akkurat det du hinter til. Dessuten er alle valg vi tar basert på ting som selvtillit, komplekser, oppmerksomhet osv. Hvorfor er valg om tatoveringer noe som har 'underliggende årsaker' og 'tyder på noe ekstra'? Anonymkode: 29847...9f5 Nei, det er ikke det jeg hinter til! Men du kan jo aldri nekte for at det er en grunn for at folk tar tatoveringer. Enten ubevisst eller bevisst. Og det er denne grunnen jeg sikter til, uavhengig om den er av mentale lidelser, verdier, motiver eller annet! Anonymkode: f0811...546 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #32 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har vært på kg i snart 10 år, og dette er definitivt det dummeste innlegget jeg har lest hittil. Anonymkode: e8149...e06 Og jeg har vært på KG i 8 år, og dette er det mest korttenkte svaret jeg har lest hittil. Anonymkode: f0811...546 6
nisselue Skrevet 1. juli 2022 #33 Skrevet 1. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: En flott kvinne bestemmer over sin egen kropp, og har den ikke for at DU skal synes noe om den. Hennes personlige valg har du ingenting med. Det er bare å trekke seg unna hvis du ikke liker henne pga tatoveringer, hun gjør seg nok sine tanker om deg også. Hvis det er et krav for deg at kvinnene du dater ikke skal ha store tatoveringer bør du skrive dette i profilen din slik at kvinner kan sveipe deg vekk først som sist. Da er du ikke en match. Trangsynte hjerner er alldeles ikke attraktivt. Anonymkode: 29847...9f5 *venstresveip* 1 1
Curiousine Skrevet 1. juli 2022 #34 Skrevet 1. juli 2022 (endret) Jammen bra folk er forskjellige hadde blitt kjedelig alle var like.Jeg synes du bare kan skrive det, da slipper personen å kaste bort sin tid og du din. Personlig liker jeg tatoveringer veldig godt på menn (så lenge det er en mening bak de og ikke bare noe tull de tok for å ta en) 🙂 hadde likevel ikke valgt bort noen pga det Endret 1. juli 2022 av Curiousine 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #35 Skrevet 1. juli 2022 Alle typer mennesker har tatovering - av like mange ulike årsaker. Er du en person som er veldig opptatt av hva andre synest og mener om deg? Slik at du ville skammet deg over å være sammen med en kvinne som har tatovering? Anonymkode: 7dc06...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #36 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle typer mennesker har tatovering - av like mange ulike årsaker. Er du en person som er veldig opptatt av hva andre synest og mener om deg? Slik at du ville skammet deg over å være sammen med en kvinne som har tatovering? Anonymkode: 7dc06...1f4 TS burde få seg en tattovering. lol. Anonymkode: 08c51...813
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #37 Skrevet 1. juli 2022 Da bør du i det minste uttrykke det litt penere. Hvis ikke kan du gå glipp av den fineste jenta uten tatovering også, da du vil framstå som meget usympatisk. Er forsåvidt enig med deg angående tatoveringer, men ville ikke sagt det på den måten der. Anonymkode: 5e4fa...c30 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #38 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, det er ikke det jeg hinter til! Men du kan jo aldri nekte for at det er en grunn for at folk tar tatoveringer. Enten ubevisst eller bevisst. Og det er denne grunnen jeg sikter til, uavhengig om den er av mentale lidelser, verdier, motiver eller annet! Anonymkode: f0811...546 Hvorfor må det være en grunn? Hva om man bare liker det og syns det er fint? Det trenger ikke å ligge noe mer bak enn det. Hvorfor pålegge en haug med folk diverse ting fordi de har valgt å tatovere seg? Anonymkode: fcb5c...fed 2 3
Carrot Skrevet 1. juli 2022 #39 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva får et menneske til å gjøre noe slikt. Anonymkode: 35599...5b6 Vel, personlig fordi jeg har et forhold til hver og en av mine tattos og jeg driter lett i hva andre måtte mene om det. Og ikke minst: ja, du bør absolutt skrive det i profilen din og luke ut en hel haug med fine folk så de slipper måtte forholde seg til dette kravet ditt etter at de har brukt tid på evt å sveipe eller hva søren det er du gjør når du sjekker ut damer.. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #40 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og jeg har vært på KG i 8 år, og dette er det mest korttenkte svaret jeg har lest hittil. Anonymkode: f0811...546 Haha, jug på 2 av 2 punkter! Anonymkode: e8149...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå