Gå til innhold

Pakkeliste - langhelg i Italia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så dårlig til å pakke... Kunne noen delt en pakkeliste over hva du ville pakket med deg til en langhelg i Italia i sommer? Ikke storbyferie eller bassengferie, vi skal til et vingård som ligger landlig til.

Anonymkode: 4ebf3...cb7

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1594176-pakkeliste-langhelg-i-italia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er så dårlig til å pakke... Kunne noen delt en pakkeliste over hva du ville pakket med deg til en langhelg i Italia i sommer? Ikke storbyferie eller bassengferie, vi skal til et vingård som ligger landlig til.

Anonymkode: 4ebf3...cb7

Det blir 40 grader. Bikini? Check. Tannbørste? Check. Done. 

Anonymkode: abf21...fc7

• Liker 2
AnonymBruker

Ville bestilt kabinbagasje pga flykaos og pakket deretter. Da får du en forholdsvis stor veske som får plass under setet foran og en kabinkofferter i hattehyllen. Flaks at sommerklær er lette. Er par hvite speakers og et par pene sandaler. Lette linbukser og lette topper, lette kjoler/stroppekjoler. Jeg liker best å gå i kjole hele tiden når det er så varmt. En cardigan hvis kjølig om kvelden. 

Anonymkode: 21004...0b4

Ett antrekk per dag (sommerkjoler?) + ett antrekk tilpasset dårlig vær + sko til å gå lengre med + sandaler + flip flops + noe å sove i + toalettsaker + solkrem + elektronikk + ørepropper og paracet. 

Ikke ta med én kjole. Den svetter du ut første dagen. Ren kjole eller topp til hver dag må i kofferten!

Jeg tar også alltid med paraply, selv på sommeren. Tordenskyer med regnskyll kan komme innom.

AnonymBruker
Motelvibes skrev (1 time siden):

Åpen tå pensko   
Lette sommersko eller sneakers, ballerinasko eller sandaler 

Skjørt, bluse, topp, lett jakke til kveldene, pen maxikjole, pen bukse, smykker, solbriller, solhatt. Shorts, kort kjole. 

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ville bestilt kabinbagasje pga flykaos og pakket deretter. Da får du en forholdsvis stor veske som får plass under setet foran og en kabinkofferter i hattehyllen. Flaks at sommerklær er lette. Er par hvite speakers og et par pene sandaler. Lette linbukser og lette topper, lette kjoler/stroppekjoler. Jeg liker best å gå i kjole hele tiden når det er så varmt. En cardigan hvis kjølig om kvelden

Anonymkode: 21004...0b4

Det ville jeg droppet. Bortsett fra oppe i høyfjellene blir det ikke kjølig om kveldene i Italia midt på sommeren. 

Anonymkode: 53c6d...7d9

• Liker 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...