Rosemindt Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) Dame på 34 år som bor i Rogaland. er ufør pga min livssitvasjon, dermed så har det vært vanskelig å møte nye venner oppover.Har så gjerne lyst å finne nye venninder og finne på ting med av og til. noen som er i en lignende sitvasjon? Ellers studerer jeg litt på nettkurs, steller med det nye huset ellers så er jeg glad i brettspill. Endret 1. juli 2022 av Rosemindt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemindt Skrevet 1. juli 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) Rosemindt skrev (28 minutter siden): Sitat Endret 1. juli 2022 av Rosemindt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinner Skrevet 15. juli 2022 #3 Del Skrevet 15. juli 2022 Hei😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa97 Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 Rosemindt skrev (På 1.7.2022 den 10.42): Dame på 34 år som bor i Rogaland. er ufør pga min livssitvasjon, dermed så har det vært vanskelig å møte nye venner oppover.Har så gjerne lyst å finne nye venninder og finne på ting med av og til. noen som er i en lignende sitvasjon? Ellers studerer jeg litt på nettkurs, steller med det nye huset ellers så er jeg glad i brettspill. gjerne, bare send pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå