AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Gjorde en avtale med et firma for mange måneder siden om en jobb som trengs til uken. Så får jeg kontrabeskjed om at de ikke har folk til jobben per nå. Hva gjør jeg? Kontrakt er ikke skrevet. Anonymkode: 4e023...a93
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Hør med ett annet firma Anonymkode: dc863...20f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Har du kontrakt med de kan du kan leie inn noen andre og kreve ev. økte utgifte fra det opprinnelige firmaet. Ev. kan du foreslå å la de ta jobben senere mit avslag i prisen. Anonymkode: 15bef...0f3
Snublefot62 Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Gjorde en avtale med et firma for mange måneder siden om en jobb som trengs til uken. Så får jeg kontrabeskjed om at de ikke har folk til jobben per nå. Hva gjør jeg? Kontrakt er ikke skrevet. Anonymkode: 4e023...a93 Hvorfor er ikke kontrakt skrevet?
newman01 Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du kontrakt med de kan du kan leie inn noen andre og kreve ev. økte utgifte fra det opprinnelige firmaet. Ev. kan du foreslå å la de ta jobben senere mit avslag i prisen. Anonymkode: 15bef...0f3 Trådstarter sier at det ikke er inngått kontrakt, så da faller begge forslagene... 1
Hengebuksvinet Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Dette har jeg også opplevd, på et større byggeprosjekt. Trodde det var krise. Men så viste det seg at vi fikk en bedre avtale, da et annet firma plutselig hadde ledig tid. Tapte noen uker. Og det var skikkelig surt. For det førte til en kjedereaksjon. Men sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå