AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Du finner vinnerne her: https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/seks-testvinnere-i-forbrukerradets-solkremtest-for-2022/ De andre har fått ikke godkjent av forskjellige årsaker, men ofte fordi de inneholder potensielt skadelige stoffer, noe som er spesielt viktig å tenke på når man smører inn barna. Anonymkode: d7d74...6e1 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Noen som har erfaring med noen av disse? Anonymkode: 38fc6...ba8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Jeg er fornøyd med Rituals, jeg. Selv om den kom dårlig ut. Anonymkode: 61ce1...3e6 1
MyMichelle Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Jeg bruker ingen av de i testen, for jeg bruker faktor 50. Vi får i oss potensielt skadelige stoffer gjennom mat, drikke, kosmetikk osv. Og miljøhensyn tar jeg på andre måter enn å velge solkrem ut fra det. Jeg bryr meg ikke om testen men bruker de jeg liker. Det er vanskelig å finne solkrem jeg kan bruke i ansiktet uten å få kviser og få blank hud. Min favoritt er Cliniderm Sun Face Fluid, Light and Mattifying. Så med mindre seriøs forskning viser at jeg garantert kreperer av den, vil jeg fortsette å bruke den. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 MyMichelle skrev (7 timer siden): Jeg bruker ingen av de i testen, for jeg bruker faktor 50. Vi får i oss potensielt skadelige stoffer gjennom mat, drikke, kosmetikk osv. Og miljøhensyn tar jeg på andre måter enn å velge solkrem ut fra det. Jeg bryr meg ikke om testen men bruker de jeg liker. Det er vanskelig å finne solkrem jeg kan bruke i ansiktet uten å få kviser og få blank hud. Min favoritt er Cliniderm Sun Face Fluid, Light and Mattifying. Så med mindre seriøs forskning viser at jeg garantert kreperer av den, vil jeg fortsette å bruke den. Cliniderm er en av de beste innen solkrem, men ingen av cliniderm sine solkremer er med i testen, noe som er merkelig, så bryr meg ikke om denne testen. Anonymkode: df91e...fde 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 ..Bruker ingen av de solkremene, med unntak av anglemark på ungene av og til.. Vi bruker stort sett 50 spf . Syntes det var dårlig utvalg av solkremer i testen. Anonymkode: 1a2f7...694 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Oj! Sjokkerende at Cosmica fikk så dårlig score! Anonymkode: 7df8b...632 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Bruker anglamark sin, den er kjempe fin, blir ikke klissete av den og den er rimelig på pris Anonymkode: 6503c...bae 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Cliniderm er en av de beste innen solkrem, men ingen av cliniderm sine solkremer er med i testen, noe som er merkelig, så bryr meg ikke om denne testen. Anonymkode: df91e...fde De tar jo ikke med alle solkremer, det er jo helt umulig. De må jo ta et utvalg. Men det skulle vært interessant å se hva slags kriterier som gjør at noen merker får bli med i testen, og andre ikke. Om det er tilfeldig. Jeg bruker La roche posay sin der. Og den for du også i spf 50, er den jeg har. Helt lik ellers. Er veldig fornøyd med den på kroppen. Men kan ikke bruke den i ansiktet, for jeg får utbrudd av den. Mistenker at det er fordi den inneholder alkohol. Har kommet en ny fra Aco nå. Den likte jeg godt. Spf 50. Uten både parfyme og alkohol. Ingen utbrudd av den. Anonymkode: 81071...5ba
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Gir en lang faen i de testene. Anonymkode: 709fc...205
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen som har erfaring med noen av disse? Anonymkode: 38fc6...ba8 P20 sine synes jeg som er mye i fjell/ sport og bader mye er gull! Bruker de på spray flaske, kommer mer som en olje, trekker kjapt inn, renner ikke av ved svette/ bading, trenger knapt nok å re påføre. Hos meg har disse vært 10/10 i mange år. Anonymkode: 0bd97...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå