AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Litt som tatoveringer nå. Så med andre ord folkens, se bra ut. Anonymkode: a3b7d...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 Anonymkode: a3b7d...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 Alle på bildet over her hadde sett langt bedre ut med andre klær/styling. Anonymkode: 9e4bf...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Del Skrevet 1. juli 2022 Men nå er vel ingen på bildet direkte smukke heller. Anonymkode: 9e4bf...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men nå er vel ingen på bildet direkte smukke heller. Anonymkode: 9e4bf...edb De er smukkere enn bygdefolk fra Østfold. Anonymkode: a3b7d...d73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg synes mange klær fra 80 og 90-tallet er mye flottere enn mye man ser i dag. En ting er dressene, som Al Pacino i Duften av kvinne, og frakken, alt. Ser aldri en mann lengre som er så perfekt antrukket. I dag kjøper menn dyre dresser som ikke sitter skikkelig, vanligvis ett nummer for liten. Frakker er nesten borte, selv om man ser ten million dollar ut. Men se på hva prinsesse Diana gikk med, farger, stil, eleganse. Også noe man knapt finner maken til i dag. Jeg er heller ikke snauere enn at jeg ikke bare liker fargene, og ofte litt heftige trykk/ mønster, det er så mye ker lekent enn dagens trauste mote. Men jeg synes en del fra den gang er skikkelig kult. Basketsko og sneakers hadde mye bedre design da, enn nå, mange fine gensere den gang, og jeg savner USA sokkene. Med alle fargene som vi brukte flere par samtidig for å matche antrekket. Tildels veldig heftige fargekombinasjoner som jeg elsker. Og mange gikk slik, de turde. I dag er det så mange grå mus. Men jeg kan også styre meg for en del ting, blekede jeans for eksempel. Anonymkode: be7c6...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå