AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Gjorde det slutt med en mann for noen måneder siden etter et to års langt forhold. Jeg følte meg helt ferdig med han, og følelsene har vært veldig skjevt fordelt i forholdet. På slutten fikk jeg nesten panikk av at han skulle kose og kline hele tiden og greide ikke ha sex med han. Han sender meg meldinger innimellom, ofte dumme ting som «unnskyldinger» f, eks hvordan går det med broren min (som er syk). Nå er det «jeg savner deg» og spør om vi kan møtes så vi kan snakke mer om bruddet. Jeg har vært ganske tydelig på at det definitivt er slutt, samtidig som jeg prøver å være der for han og vise empati for kjærlighetssorgen hans. Men jeg ser ikke noe poeng i å møtes. Han maser allikevel. Hva gjør jeg? Vi er begge i 30- årene. Anonymkode: f0305...cb8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Han ønsker å møte deg for å overbevise deg om at dere skal prøve på ny. Du må selvsagt si fra at noe møte er uaktuelt, og at du er ferdig med forholdet. Det er ingen vits i å gi mennesker falske forhåpninger. Brudd er tøft for den som ikke ønsker det, men det er likevel ingen vei utenom. Anonymkode: 69eae...4ca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå