AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Hei. Har matchet med en mann på tinder som er litt eldre enn meg. Småsnakket litt og ble enige om å møtes for en kaffe på søndag. Men nå opplever jeg han som så ekstremt pågående? Har sagt flere ganger på under to døgn at jeg er pen, morsom, at han liker meg når jeg har fortalt om interesser. Stiller masse spørsmål og komplimenter. Sendt kyssefjes og kaldt meg klengenavn (fina) ved to anledninger. Litt masete. Syntes det blir så mye og vet ikke om jeg har lyst til å møte han allikevel. Jeg er "brent" barn etter et tidligere vondt forhold og føler at dette bare er "love bombing"? Er ikke nødvendigvis interessert i kjæreste men vil ikke ha ons heller. Får rundbrenner eller crazy vibes av hele fyren etter å ha snakka litt - men vet ikke om jeg overtenker? Er dette vanlig oppførsel på menn i 30årene på sjekkern? Har ikke datet på 7 år så vet ikke helt hva som er normalt lenger 😅 Burde jeg gi han en sjans til tross de rare signalene? Kan det hende han bare er klønete på sjekkern? Eller tror dere han sender samme til alle? hilsen usikker Anonymkode: f1fcd...e53 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 For noen hadde det vært knallbra med en sånn mann, men om du ikke takler det så gjør du jo ikke det. Er det for mye for deg så er det det. Det er veldig vanskelig å vite om det er "rømme-respons" du har pga tidligere erfaringer eller om han bare ikke matcher med deg i forhold til hvor mye meldinger og hva slags meldinger du ønsker. Jeg syns som sagt det hadde vært bra med en sånn mann og ut i fra det så svarer jeg at "kjør på, det er dumt å gå fra noe som kunne blitt bra pga dårlige erfaringer med andre" Ta en sjanse er mitt råd. Anonymkode: 4a162...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Oj, jeg hadde fått fnatt 😂 som en over her sier, noen liker sånt. Men jeg mener det passer seg bedre 2-3 måneder inn i et forhold. Før man har møttes, så blir det alt for mye for meg. Hvor skal man bygge videre på det liksom. Skal man holde på sånn intenst for alltid? Eller vil det dabbe av? Kjipt det og. For da kan det føles dødt igjen. nah… jeg liker at det bygger seg opp mer, ikke slik «love bombing» som du så fint kaller det litt leken og flørtende tone mener jeg er normalt. Men ikke så intenst som du beskriver det Blir det ikke rart å møte han første gang etter at han har vært sånn der på melding?? Han kan jo ikke være helt sånn når dere møtes, det hadde hvertfall vært rødt flagg! Man må jo ha noen sosiale antenner innabords på første møte. Og uansett, om han oppfører seg ‘’riktig’’ på daten, men fortsetter i hundre på melding etterpå, så hadde jeg syntes det var rart også 😂 man vil jo ha samme tone med noen f2f og på melding. Å ha forskjellig tone der blir bare rart Anonymkode: cc079...db2 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Han høres litt (sosialt) tilbakestående ut. Hemningsløs. Noe rart er det i alle fall, normale folk skjønner at det ikke passer seg å drive på så heftig etter kun teksting. Mulig du vil synes han er topp allikevel. Hilsen mann i 30-åra. Anonymkode: 45cce...b14 5
so_what Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er dette vanlig oppførsel på menn i 30årene på sjekkern? Har ikke datet på 7 år så vet ikke helt hva som er normalt lenger 😅 Nei, det kan jeg ikke forestille meg. Og dere har ikke engang møttes ennå? AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan det hende han bare er klønete på sjekkern? Jeg gjetter på klønete og veldig uerfaren. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Burde jeg gi han en sjans til tross de rare signalene? Altså, siden du spør virker det som dette ikke har skremt deg fullstendig bort. Da kan du vel så gjerne gi det et forsøk? Synes du det blir for voldsomt er det også bedre å gi beskjed så han får mulighet til å tilpasse væremåten sin, dersom han ikke har rukket å gi deg fullstendig avsmak. F.eks. "jeg setter pris på komplimentene, men samtidig blir det kanskje litt for mye av det gode" synes jeg er en helt grei tilbakemelding som han må tåle å høre. Hvordan han reagerer på det kan kanskje være en god pekepinn på om han er noe å satse på? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Hjelp. Mest turn off jeg kan tenke meg😄men nå er jeg generelt skeptisk til dating apper osv og får fort fnatt om noen tror vi nesten er kjærester etter ett "hei" og jeg liker ikke såkalte kosenavn eller hjerter og kyssemunn. Ok jeg vet jeg sikkert er av de rare jentene 😆 Anonymkode: a0e1f...48b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 Takk for svar alle sammen. Jeg tror jeg er redd for å bli betatt, og bli såret. Frykter at han er player, eller dyssosial/narsissist. Tenker at når han overrumpler meg med komplimenter på den måten så gjør han det sikkert med alle? - kan ikke skjønne hvorfor han er så interessert i meg. Han er en kjekk mann, og jeg er egentlig helt average. Samtidig så er jeg litt naiv og tenker han kanskje bare er uerfaren mtp flørting? - men han burde jo ikke være det med hans utseende - og jobben tilsier at han har god sosial kompetanse så det gir ikke mening for meg... Syntes det er vanskelig. Vil gi han en sjanse fordi han har fine verdier (tilsynelatende), og vi har mange like interesser og hobbyer. og foruten om klein flørting så er han morsom å snakke med.. Anonymkode: f1fcd...e53 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 Hvis han er kjekk er han nok ikke helt uerfaren, da er vel dette måten han holder på overfor alle damer. Jeg ville fått avsmak av så voldsom atferd, virker slesk... Det er noe falskt med folk som overøser deg med komplimenter når de ikke har møtt deg en gang. Veldig høyt oppe, og så forsvinner han som dugg for solen når han har fått det han vil... Anonymkode: ed129...f9e 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for svar alle sammen. Jeg tror jeg er redd for å bli betatt, og bli såret. Frykter at han er player, eller dyssosial/narsissist. Tenker at når han overrumpler meg med komplimenter på den måten så gjør han det sikkert med alle? - kan ikke skjønne hvorfor han er så interessert i meg. Han er en kjekk mann, og jeg er egentlig helt average. Samtidig så er jeg litt naiv og tenker han kanskje bare er uerfaren mtp flørting? - men han burde jo ikke være det med hans utseende - og jobben tilsier at han har god sosial kompetanse så det gir ikke mening for meg... Syntes det er vanskelig. Vil gi han en sjanse fordi han har fine verdier (tilsynelatende), og vi har mange like interesser og hobbyer. og foruten om klein flørting så er han morsom å snakke med.. Anonymkode: f1fcd...e53 Ikke tro at jobben tilsier at man har gode sosiale ferdigheter, jeg har møtt på mange selgere som ikke eier sosiale antenner 🙈 Og sykepleiere som er kalde og harde. Leger som er kyniske, ambulanse personell som er kyniske. Er en jeg kjenner som er psykolog, og hun har mobbet andre i vennegjengen i alle år. Selv om man er skoleflink og har klart studiet, fått jobb pga gode papirer, så vil det ikke si de er perfekte for jobben. Og det finnes også mange som skjønner de sosiale ferdighetene på jobb, men ikke ellers i det personlige liv Så lag deg heller ditt eget syn på om det er gode sosiale ferdigheter ut i fra det du selv opplever og erfarer med hver enkelt Anonymkode: cc079...db2 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis han er kjekk er han nok ikke helt uerfaren, da er vel dette måten han holder på overfor alle damer. Jeg ville fått avsmak av så voldsom atferd, virker slesk... Det er noe falskt med folk som overøser deg med komplimenter når de ikke har møtt deg en gang. Veldig høyt oppe, og så forsvinner han som dugg for solen når han har fått det han vil... Anonymkode: ed129...f9e En viss sjanse for at det er en sjarmoffensiv for å få seg et ligg, ja. Du kan jo møte han Ts, men ha lav terskel for å trekke deg om du kjenner at det skurrer. Anonymkode: c736e...378 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #11 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Har matchet med en mann på tinder som er litt eldre enn meg. Småsnakket litt og ble enige om å møtes for en kaffe på søndag. Men nå opplever jeg han som så ekstremt pågående? Har sagt flere ganger på under to døgn at jeg er pen, morsom, at han liker meg når jeg har fortalt om interesser. Stiller masse spørsmål og komplimenter. Sendt kyssefjes og kaldt meg klengenavn (fina) ved to anledninger. Litt masete. Syntes det blir så mye og vet ikke om jeg har lyst til å møte han allikevel. Jeg er "brent" barn etter et tidligere vondt forhold og føler at dette bare er "love bombing"? Er ikke nødvendigvis interessert i kjæreste men vil ikke ha ons heller. Får rundbrenner eller crazy vibes av hele fyren etter å ha snakka litt - men vet ikke om jeg overtenker? Er dette vanlig oppførsel på menn i 30årene på sjekkern? Har ikke datet på 7 år så vet ikke helt hva som er normalt lenger 😅 Burde jeg gi han en sjans til tross de rare signalene? Kan det hende han bare er klønete på sjekkern? Eller tror dere han sender samme til alle? hilsen usikker Anonymkode: f1fcd...e53 Mannfolk som overøser deg med komplimenter før en har møttes er som regel ute etter sex og da smører de tjukt på fra første stund. Jeg hadde i hvertfall trukket meg her. Hadde han sagt det etter vi møttes så hadde gitt meg mer troa. Anonymkode: 77cfa...fb6 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis han er kjekk er han nok ikke helt uerfaren, da er vel dette måten han holder på overfor alle damer. Jeg ville fått avsmak av så voldsom atferd, virker slesk... Det er noe falskt med folk som overøser deg med komplimenter når de ikke har møtt deg en gang. Veldig høyt oppe, og så forsvinner han som dugg for solen når han har fått det han vil... Anonymkode: ed129...f9e Jepp ofte er de sånn Anonymkode: 77cfa...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #13 Skrevet 1. juli 2022 Selger muligens. De er intense. Datet en selger fra Moss. Aldri fred å få. Anonymkode: 7f557...e8e 3
Blått Skrevet 1. juli 2022 #14 Skrevet 1. juli 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Hvis han er kjekk er han nok ikke helt uerfaren, da er vel dette måten han holder på overfor alle damer. Jeg ville fått avsmak av så voldsom atferd, virker slesk... Det er noe falskt med folk som overøser deg med komplimenter når de ikke har møtt deg en gang. Veldig høyt oppe, og så forsvinner han som dugg for solen når han har fått det han vil... Anonymkode: ed129...f9e Må si meg enig med dette. Det er min erfaring. Har dessverre brent meg noen ganger på det, men det er som det er. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #15 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei. Har matchet med en mann på tinder som er litt eldre enn meg. Småsnakket litt og ble enige om å møtes for en kaffe på søndag. Men nå opplever jeg han som så ekstremt pågående? Har sagt flere ganger på under to døgn at jeg er pen, morsom, at han liker meg når jeg har fortalt om interesser. Stiller masse spørsmål og komplimenter. Sendt kyssefjes og kaldt meg klengenavn (fina) ved to anledninger. Litt masete. Syntes det blir så mye og vet ikke om jeg har lyst til å møte han allikevel. Jeg er "brent" barn etter et tidligere vondt forhold og føler at dette bare er "love bombing"? Er ikke nødvendigvis interessert i kjæreste men vil ikke ha ons heller. Får rundbrenner eller crazy vibes av hele fyren etter å ha snakka litt - men vet ikke om jeg overtenker? Er dette vanlig oppførsel på menn i 30årene på sjekkern? Har ikke datet på 7 år så vet ikke helt hva som er normalt lenger 😅 Burde jeg gi han en sjans til tross de rare signalene? Kan det hende han bare er klønete på sjekkern? Eller tror dere han sender samme til alle? hilsen usikker Anonymkode: f1fcd...e53 Har også begynt å skrive med en sånn. Og hvis jeg ikke svarer, så kan det komme en ny etter en time. Masse hjerter og at han liker meg så godt osv... Synes det er for tidlig når vi ikke har møttes enda engang. Liker at menn er på, men det var en mellomting. Ihvertfall helt i starten. Anonymkode: 2d53a...468 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #16 Skrevet 1. juli 2022 Mange er nok sånn. Men det er faktisk mulig at han liker deg godt også. Selv om KG kan være en smule pessimistisk til tider Anonymkode: 9f93a...018 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #17 Skrevet 1. juli 2022 FØLG MAGEFØLELSEN! Tenk over hvordan det var i starten av forrige forhold. Var det ikke noen ganger i starten at du tenkte at dette var rart, eller mye, eller at det var for godt til å være sant? Antakelig var det det. Det var det for meg. Så følg magefølelsen denne gangen ❤️ Anonymkode: 71639...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #18 Skrevet 1. juli 2022 Hvis det føles for mye så er det for mye. For deg. Du er dommeren, ikke tilfeldige på KG. Anonymkode: 8a9b9...148 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 1.49): Hei. Har matchet med en mann på tinder som er litt eldre enn meg. Småsnakket litt og ble enige om å møtes for en kaffe på søndag. Men nå opplever jeg han som så ekstremt pågående? Har sagt flere ganger på under to døgn at jeg er pen, morsom, at han liker meg når jeg har fortalt om interesser. Stiller masse spørsmål og komplimenter. Sendt kyssefjes og kaldt meg klengenavn (fina) ved to anledninger. Litt masete. Syntes det blir så mye og vet ikke om jeg har lyst til å møte han allikevel. Jeg er "brent" barn etter et tidligere vondt forhold og føler at dette bare er "love bombing"? Er ikke nødvendigvis interessert i kjæreste men vil ikke ha ons heller. Får rundbrenner eller crazy vibes av hele fyren etter å ha snakka litt - men vet ikke om jeg overtenker? Er dette vanlig oppførsel på menn i 30årene på sjekkern? Har ikke datet på 7 år så vet ikke helt hva som er normalt lenger 😅 Burde jeg gi han en sjans til tross de rare signalene? Kan det hende han bare er klønete på sjekkern? Eller tror dere han sender samme til alle? hilsen usikker Anonymkode: f1fcd...e53 Får date meg. Da får du det motsatte av pågående😅 Anonymkode: d51ca...2e5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 1.49): Hei. Har matchet med en mann på tinder som er litt eldre enn meg. Småsnakket litt og ble enige om å møtes for en kaffe på søndag. Men nå opplever jeg han som så ekstremt pågående? Har sagt flere ganger på under to døgn at jeg er pen, morsom, at han liker meg når jeg har fortalt om interesser. Stiller masse spørsmål og komplimenter. Sendt kyssefjes og kaldt meg klengenavn (fina) ved to anledninger. Litt masete. Syntes det blir så mye og vet ikke om jeg har lyst til å møte han allikevel. Jeg er "brent" barn etter et tidligere vondt forhold og føler at dette bare er "love bombing"? Er ikke nødvendigvis interessert i kjæreste men vil ikke ha ons heller. Får rundbrenner eller crazy vibes av hele fyren etter å ha snakka litt - men vet ikke om jeg overtenker? Er dette vanlig oppførsel på menn i 30årene på sjekkern? Har ikke datet på 7 år så vet ikke helt hva som er normalt lenger 😅 Burde jeg gi han en sjans til tross de rare signalene? Kan det hende han bare er klønete på sjekkern? Eller tror dere han sender samme til alle? hilsen usikker Anonymkode: f1fcd...e53 Er han utlending? Er ikke rasist men mange av de er gifte fra før... Anonymkode: 9bf0f...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå