Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har litt kviser akkurat nå, og bruker derfor litt oftere sminke. Som regel bruker jeg nesten ikke sminke når huden min er pen, fordi jeg liker min naturlige look. Men jeg har et problem. Huden min har en rar periode. Den er mer uren enn ellers, og jeg er veldig flink til å rense den. Bruker gode renser til huden, og da bruker jeg både oljerens for å fjerne solkrem, og sminke, samt vannbasert rens. Har også en kvise som er ganske rød, og den tiltrekker seg mye oppmerksomhet noe som er fryktelig irriterende. Er det noen tiltak jeg kan gjøre for å bli kvitt den? Har allerede prøvd å poppe den, men nå har det bare blitt sår 😭

Anonymkode: 97252...65c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært mye ute i solen? Huden er kanskje ekstra tørr og dehydrert. Vil da anbefale å tilføre fukt og søke deg til skyggen. :)

Anonymkode: 84315...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Ja har vært ute en del i solen nå, og går mye turer på sommeren. Ble vel kanskje smøre meg inn i fuktighetskrem for ansikt

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du vært mye ute i solen? Huden er kanskje ekstra tørr og dehydrert. Vil da anbefale å tilføre fukt og søke deg til skyggen. :)

Anonymkode: 84315...9a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja har vært ute en del i solen nå, og går mye turer på sommeren. Ble vel kanskje smøre meg inn i fuktighetskrem for ansikt

Klam og svett hud tetter igjen porene. Hva med å kjøpe en eksfolierende ansiktsvask?

Anonymkode: adfb4...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...