AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Møtte han for ca 14 mnd siden. Det startet bra, men etterhvert oppdaget jeg at han hadde en venninne som han hadde hatt et av og på forhold til, før meg. Gjentatte ganger i løpte av vårt første år som «kjærester» fortsatte han å møte henne. Mønster hver gang var at jeg ble fly forbanna og forlot han. Likevel klarte han å overbevise meg om at det var meg han ville ha, og vi ble sammen igjen. Innimellom er jeg så sint på meg selv for at jeg ikke klarer løsrive meg fra denne mannen! Den siste gangen han var med henne, bak min rygg, nå i mai, hadde hun fortalt han at hun hadde funnet seg en annen mann. Den kvelden jeg oppdaget deres «siste» treff og konfronterte han med det, helt til han motvillig innrømmet det, ringte han henne og sa at nå var det slutt mellom dem og at han fra nå av skulle bygge tillitt til meg. Jeg høre henne på høytaleren. Hun var først stille og sa hun ikke forsto… jeg syntes det var rart, for jeg hadde jo tatt dem på fersken flere ganger siste året.. hun viste godt om meg! Inni mellom lurer jeg på hva han sa om meg til henne de gangene etter at jeg hadde tatt dem på fersken… Han har alltid skrevet fine meldinger på sms med hjerter og elsker deg, til meg. Han sier alltid fine ting til meg, er hjelpsom, oppmerksom, gavmild, spandabel osv… Men det gnager inni meg.. føler liksom han valgte meg fordi hun hadde funnet en annen. Disse følelsene har jeg sagt med han, noe han avføyer og sier det er meg han vil ha på tross av at hun har funnet en annen. Jeg kjenner jeg er lei meg og deprimert av året som gikk… hvorfor klarte jeg ikke gjøre det slutt med han da det stormet som værst? Hva får meg til å tro at jeg er den utvalgte nå, under tvil og jeg godtar det? Er det noen som har opplevd lignende? Og hva gjorde at du klarte å gå? Denne mannen er utrolig intens, bekrefter meg mye men avslutter alltid med å spørre om bekreftelse tilbake. Dette forundrer meg! Et eksempel kan være: han sier det blir koselig å se meg igjen i morgen! Med påfølgende setning før jeg i det hele tatt har fått tid til å gjengjelde, «synes du også det blir koselig? Savner du meg? takk for svar! Anonymkode: 83ade...c41
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Har du bare hans ord på at hun har truffet en annen mann? Jeg tenker at det kan være mulighet for at han forteller deg det for å berolige deg. Jeg stoler aldri på hva folk som har vist seg å være upålitelige forteller. Skjønner at du er veldig skuffet, det ville jeg også ha blitt. Han virker umoden, og du kan ikke stole på ham. Han er helt sikkert glad i deg, men det virker også som at han har følelser for henne. Forholdet deres er såpass ferskt at nå skulle det bare være deg som gjaldt! Og fine ord er flott å høre, men når handlingene ikke samsvarer med det som blir sagt, så blir også ordene verdiløse. Vet ikke hva jeg skal råde deg til. Kanskje dere kan prøve på ny, men da må betingelsen være at hun kuttes helt ut fra livet hans, ellers mister han deg for alltid. Anonymkode: 13c4a...202 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå