prinsessa Skrevet 19. oktober 2002 #1 Skrevet 19. oktober 2002 Etter å ha vært på UL på tirsdag fikk vi vite at fosteret bare var 4mm (8 uker på vei) og ikke utviklet seg. Nå har jeg gått og ventet på at fosteret skal komme ut av seg selv, men det kommer ingen ting. Så på tirsdag skal jeg på sykehuset og ta utskraping. Uff, vi hadde gleda oss sånn, at det endelig hadde skjedd oss etter 14 mnd. med prøving. Det er så urettferdig og alt er så vondt akkurat nå.
Mistyen Skrevet 19. oktober 2002 #2 Skrevet 19. oktober 2002 Åh....prinsessa da. Dette var skikkelig leit å høre.Jeg har tenkt på deg, i og med at jeg selv har testet to blå og gledet meg til å "snakke" litt med deg. Vi har liksom noe felles, da vi bor i samme by og brukte samme brudekjole vettu...... Huff - jeg ble skikkelig lei meg på dine vegne, men håper du ikke gir opp. Min kusine skrev en sang hun, da hun mistet.....Hvis du vil, kan du høre den på www.racingjunior.com , trykk på jukeboxog hør sangen "day of mourning"...... Utrolig følelsesladet sang. Tenker på deg.....
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #3 Skrevet 19. oktober 2002 Det var vondt å høre. Sender deg så mange varme tanker jeg bare kan!
*nora* Skrevet 19. oktober 2002 #4 Skrevet 19. oktober 2002 Sender deg masse gode varme tanker, og gråter for deg :cry:
Gjest Hege Skrevet 19. oktober 2002 #5 Skrevet 19. oktober 2002 Uffda, dette var trist God klem fra meg også!
Tusenfryd Skrevet 19. oktober 2002 #6 Skrevet 19. oktober 2002 Klem til deg, prinsessa - dette var vondt å høre. *klemmer masse*
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #7 Skrevet 20. oktober 2002 uffa da, dette her var kjempe trist å høre :cry: en skikkelig gooood kleeem i fra meg også..... håper at det går bra med dere.... klem fra *Perser*
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2002 #8 Skrevet 20. oktober 2002 Huff, dette var triste nyheter!! :cry: Føler med deg, kjære deg! Håper det går greit med dere, og at dere snart lykkes på virkelig igjen! Kjempekoz,
Furstina Skrevet 20. oktober 2002 #9 Skrevet 20. oktober 2002 Åååhhh så trist att höra. Stor klem fra meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå