Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
jeg fødte for litt over 5 mnd siden. Idag har jeg hatt skikkelig!! Menssmerter. Har vært så sliten, godtesjuk og alt den siste tiden også. 

Noen som har opplevd menssmerter før mensen startet for første gang etter graviditet? 

Anonymkode: 50915...d6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde forresten jeg skulle få mensen for en uke siden, for da blødde jeg litt. Typ 2 dråper bare… så jeg skjønner ingenting jeg altså. Drar til legen om dette vedvarer selvsagt! 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg heller ikke på de greiene her. Jeg hadde menssmerter av og på i et par måneder før jeg fikk første mens etter fødsel. Blødde nesten ingenting og blødde i 2-3 dager pluss 1 dag med spotting før graviditeten. Ett nattbind eller blå tampong var nok for et døgn, liksom. Nå blør jeg MASSE og i 7-8 dager. Hadde ingen andre symptomer. Slet ikke med menssmerter før jeg ble gravid, annet enn én mens i året hvor jeg faktisk hadde vondt og trengte Naproxen (som regel i februar, haha) og bare litt murringer enten dagen før eller første mensdag, men etter fødsel har jeg plutselig menssmerter som er verre enn februar-runden hele uka, hodepine, kvalme, cravings og er sinna og sur????

Anonymkode: 63bc3...15b

AnonymBruker
Skrevet

Kan du være gravid?

Anonymkode: 2fdea...e9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan du være gravid?

Nei har brukt kondom for det meste.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner meg heller ikke på de greiene her. Jeg hadde menssmerter av og på i et par måneder før jeg fikk første mens etter fødsel. Blødde nesten ingenting og blødde i 2-3 dager pluss 1 dag med spotting før graviditeten. Ett nattbind eller blå tampong var nok for et døgn, liksom. Nå blør jeg MASSE og i 7-8 dager. Hadde ingen andre symptomer. Slet ikke med menssmerter før jeg ble gravid, annet enn én mens i året hvor jeg faktisk hadde vondt og trengte Naproxen (som regel i februar, haha) og bare litt murringer enten dagen før eller første mensdag, men etter fødsel har jeg plutselig menssmerter som er verre enn februar-runden hele uka, hodepine, kvalme, cravings og er sinna og sur????

Anonymkode: 63bc3...15b

Åhhh så slitsomt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

«For det meste»? 

Anonymkode: e47d2...eeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde tatt en test for sikkerhetsskyld  ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skrev i farta, men ja «for det meste».. Har tatt den på før han får utløsning, dette fordi vi begge misliker kondom og holder på så lenge det er mulig uten. Men hender han har tatt den av etter han er «ferdig» og fortsetter… Så ja, sjansen er der. Men den er jo fryktelig liten da😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...