Helene Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg trodde det var normalt å ofte gå på do. Å tisse. Hadde hatt det sånn bestandig. Men en dag, på et marked i utlandet, måtte tisse hver 10 meter. Da tenkte jeg, dette er ikke normalt. Varmt ja, drakk vann ja. Men noe var galt. Beskrev ting til fastlegen. Overaktiv blære. Nå har jeg hatt medisin for det i over 10 år. Det har fungert. Men, om jeg glemmer medisinen, tisser på meg. Nesten. Det er skikkelig ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Den medisinen du har fått skal tas livet ut. Er ganske sikker på du har fått den samme som meg. Glemmer man den så er det på an igjen. Virker som de heller vil gi tabletter enn og sjekke blæra om det er noe galt. Anonymkode: 03753...77a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den medisinen du har fått skal tas livet ut. Er ganske sikker på du har fått den samme som meg. Glemmer man den så er det på an igjen. Virker som de heller vil gi tabletter enn og sjekke blæra om det er noe galt. Anonymkode: 03753...77a Virker som du burde kjøpe en pakke med Tena..og trene opp muskulaturen igjen..=( Anonymkode: 55b38...292
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Kjenner ei som må på urologisk og få botox i blæra pga aktiv blære. Det fungerer greit. Anonymkode: fd8fc...f4e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Gå til en fysioterapeut som er spesialist på bekkenbunn. Trolig har du svak bekkenbunn og må trene den opp, tar tid. I tillegg må du gjøre blæretrening, dvs holde deg. Anonymkode: 39b1d...ec3
Helene Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2022 Jeg tisset på meg 1 gang. Ellers greier jeg å finne do i tide. Men det var skikkelig ubehagelig. Heldigvis fungerer medisinen.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Jeg fikk vanndrivende av legen i forbindelse med pms. Men min overaktiv blære ble normal. Gikk fra å tisse en gang i timen til 5 ganger i døgnet. Helt herlig 😊 Anonymkode: 23235...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå