AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg har en venn, han er 50 år og bor i kjelleren til foreldrene sine. Han er ufør og sliter psykisk og er vel lettere psykisk utviklingshemmet. Men omtrent hver gang jeg ringer han så svarer han ikke, men så ringer han og er nede hos seg selv. Ofte sier han at han skal opp og lage mat. Han er så mammadalt at jeg har ikke ord. Hver gang vi møtes kan han ikke møtes lenge for han må alltid hjem igjen. Hvis han overnatter må han ringe hjem og høre hva foreldrene gjør. Han vil ikke flytte for seg selv heller. Jeg lurer på hvordan det skal gå med han når foreldrene dør. Jeg blir så dritt lei av at han skal være oppe hos foreldrene mesteparten av tiden. Uff må bare få det ut et sted. Anonymkode: e1a55...675
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Er det ikke litt sånn i grenseland overgrep å ha sex med psykisk utviklingshemmede? Anonymkode: 78262...878 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke litt sånn i grenseland overgrep å ha sex med psykisk utviklingshemmede? Anonymkode: 78262...878 Han er en venn og jeg har ikke sex med venner. Anonymkode: e1a55...675
Sofakona Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Fint at du bryr deg...men...kansje litt mye brying... Du sier det selv han har slags utviklingshemmede....og da skikkelig mamma dalt
Maestro Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Hva betyr dette for deg? Kanskje han er trygg med foreldrene sine? Dette har du faktisk ikke noe med! Tenk litt på hva av diagnoser han har. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 Han besøker de vel mens han har de. Anonymkode: d233a...f29
Maestro Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Og når foreldrene dør, tenker jeg at han nok får plass på bolig en plass. Litt som han Elling i den Elling filmen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Ja han er veldig umoden som en tenåring i hodet. Han påstår at han er frisk og ikke noe galt med han, men merker jo at det er noe med han. Han er ikke fått noen diagnose da han ikke er utredet. I følge han feiler ikke hodet hans noe men alle reagerer jo på oppførselen hans. Ja jeg blander meg vel for mye med ting jeg ikke har noe med. Men er lov å dele tankene sine et sted da. Anonymkode: e1a55...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå