AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg har en nabo på en eller annen side av meg (bor i blokk) hvor det høres ut som det er en brannalarm som piper hver minutt. Det har pågått i et døgn nå, og er veldig irriterende😕 Den aktuelle naboen må jo være bortreist, siden pipingen ikke gir seg.. hva hadde dere gjort? Prøvd å kontakte personen som bor i leiligheten hvor jeg tror pipingen kommer fra? Er det frekt? Det piper to eller fire ganger, hvert eneste minutt, holdt meg våken på natta, og er også ganske irriterende på dagtid🙈 Hva hadde dere gjort? Anonymkode: aa9c0...2db
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Vaktmester, styre? Anonymkode: b694f...563
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Ringt vaktmesteren. Anonymkode: 7a298...0e9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 er jo bare batteriet som må skiftes. Nabo avbryter neppe ferien for det. Anonymkode: 41b95...7a7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): er jo bare batteriet som må skiftes. Nabo avbryter neppe ferien for det. Anonymkode: 41b95...7a7 Nei jeg hadde selvsagt ikke tenkt at noen skulle avbryte ferien for dette. Jeg aner verken hvilken leilighet pipingen kommer fra, eller om eieren er på ferie, jeg regner jo bare med at personen som bor der ikke har vært der mens pipingen har pågått. Jeg tror det må være naboleiligheten min. Er det bare dumt å sende en melding å spørre om lyden kan komme derfra? Kan jo hende han kjenner noen/ har familie som har nøkkel, hvis han er bortreist over lengre tid? Kan en sånn brannvarsler plutselig begynne å pipe non stop når man ikke har byttet batteri mens pipingen hvert minutt har pågått? Det ville ha vært helt grusomt om man ikke fikk stoppet.. men dette er også til å bli gal av, piping hvert eneste minutt hele døgnet rundt😟 Anonymkode: aa9c0...2db
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Jeg bor hos kjæresten min 90% av tiden. Dro hjem en tur på tirsdag, og der pep brannvarsleren noe helt infernalsk . Så hvis det var jeg som plaget deg sånn, beklager jeg så mye! …Men hvis det er du som bor over meg og er blind og døv for at det skal være stille kl 23, så beklager jeg ikke i det hele tatt. Mohahah. Anonymkode: 3e6aa...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå