Gå til innhold

Hvordan vise interesse for en mann man egentlig har blitt kjent med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanskelig når man har et bekjentskap til hverandre. Vi sier hei til hverandre for det meste bare og er til samme tidspunkt hver dag/morgen ca. Føler han nesten venter litt til jeg kommer. Han er kanskje litt beskjeden, så hvordan skal jeg vise min interesse? Eller kan det være han merker at jeg er litt små intr? Han er like singel som det jeg er. Det vet jeg. 

Hvordan få vite 100% at han er interessert i meg? 

Anonymkode: 152ee...490

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å snakk med han når dere møtes. Fra small talk til litt mer kjøtt på etterhvert, Da kan du få flere "tegn", for å si det slik. Det sikreste er jo å spør, men de går jeg ikke ut i fra du vil

Anonymkode: 967f0...335

AnonymBruker
Skrevet

Første dagene kan du fortsette med bare «Hei! Hvordan går det?» og så kan du etter en tid utvide med «Hei! Det åpnet en knallbra vinbar i nabolaget mitt for en tid siden som jeg gjerne skulle skjekket ut. Kunne du tenke deg å joine?»

Anonymkode: 47765...d9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Første dagene kan du fortsette med bare «Hei! Hvordan går det?» og så kan du etter en tid utvide med «Hei! Det åpnet en knallbra vinbar i nabolaget mitt for en tid siden som jeg gjerne skulle skjekket ut. Kunne du tenke deg å joine?»

Anonymkode: 47765...d9a

Vi er nok begge litt tilbakeholdne.😅 kan det hende han kommer på samne tidspunķt fordi han vet at jeg kommer? Eller er det litt innbilskt å tro? Han prater kanskje ikke så mye, men mulig det er fordi han er litt flau. I en tilstelning satt han seg ned med meg og pratet masse, men det var jo nokså naturlig når jeg satt alene. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har et eller annet du kunne bedt ham om hjelp til? Etterpå kunne du bedt ham på kaffe som takk for hjelpen. 

Veldig vanskelig å vite hvordan du skal gripe det an, men han vil nok være rask med å tilby hjelp hvis han ser etter en mulighet til å bli kjent med deg. Hvis du merker at han er motvillig, eller at han finner på en unnskyldning for at han ikke kan, så vet du at praten med deg kun er av høflighet.

Anonymkode: b6b8e...741

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kanskje du har et eller annet du kunne bedt ham om hjelp til? Etterpå kunne du bedt ham på kaffe som takk for hjelpen. 

Veldig vanskelig å vite hvordan du skal gripe det an, men han vil nok være rask med å tilby hjelp hvis han ser etter en mulighet til å bli kjent med deg. Hvis du merker at han er motvillig, eller at han finner på en unnskyldning for at han ikke kan, så vet du at praten med deg kun er av høflighet.

Han er liksom pappa til ei jente i klassen til barnet hans. De leker litt:) Kanskje en idé❤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er liksom pappa til ei jente i klassen til barnet hans. De leker litt:) Kanskje en idé❤

Dårlig formulert ser jeg. Min og hans jente leker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vi er nok begge litt tilbakeholdne.😅 kan det hende han kommer på samne tidspunķt fordi han vet at jeg kommer? Eller er det litt innbilskt å tro? Han prater kanskje ikke så mye, men mulig det er fordi han er litt flau. I en tilstelning satt han seg ned med meg og pratet masse, men det var jo nokså naturlig når jeg satt alene. 

Innbilsk, ja!!!!!!!!!!! Folk har da vanligvis rutiner om dagene. Så han kommer vel i tråd med rutinen sin/tilpasset når han begynner/slutter på jobb, slik du også gjør.

Anonymkode: 808f3...897

AnonymBruker
Skrevet

Fortell verdens dårligste vits, dersom han ler, ja da liker han deg 😄 Og da veit du det. 

Hold øyekontakten, litt lengre enn du pleier og smil, det er jo mikro tegn men det føles bra og du viser at han ikke trenger å være "redd" for deg. Si at du synes det er hyggelig å se han på morgenen, synd dere har det så travelt (hint, hint) Ikke noe farlig, men deg burde gi han et hint. Dersom han ikke liker deg sånn, så er det fortsatt hyggelig.

Anonymkode: ffdf8...20b

Gjest Ghostface
Skrevet

Hva med å gi ham en klem litt oftere?

AnonymBruker
Skrevet

Legg han til på snap pleier å gjøre susen 😊

Anonymkode: 2f5e4...7d4

• Nyttig 1
Skrevet

Når det blir mandag, så spør du han om han har hatt ei spennende helg.

AnonymBruker
Skrevet

enda et innlegg hvor man tror andre sine rutiner handler om dem og grunnen til at de fører den rutinen er pga å få en blikk av dem.

herregud! la folk være i fred, vi lever i 2022, dersom noen er interessert i deg, hadde du nok visst det for lengst. er du interessert og er sikker på at han ikke er i et forhold så ta gjerne initiativ selv, hva er det dere vil høre?mat motparten er så forelsket at de ikke tør å snakke til dere?

Anonymkode: b6525...e15

AnonymBruker
Skrevet
On 6/30/2022 at 10:04 PM, AnonymBruker said:

Hvordan få vite 100% at han er interessert i meg? 

Det får du ikke vite, enkelt og greit.

Du må rett og slett ta initiativ, på et eller annet vis

Anonymkode: edfbe...ba0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det får du ikke vite, enkelt og greit.

Du må rett og slett ta initiativ, på et eller annet vis

Jeg får prøve. Men må vite at han ikke vil ha eksen sin tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får prøve. Men må vite at han ikke vil ha eksen sin tilbake. 

Hvis det er kort tid siden brudd, ville jeg ventet med å ta initiativ. Da havner du midt oppe i alt styret som er når man flytter fra hverandre, og det er også sånn at mange finner tilbake til hverandre etter brudd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 23.10):

Hva snakket dere om? Snakket dere personlig, eller bare konverserte dere?

Memorer hva dere snakket om og ta tak i emnet du syntes var mest interessant for å bli kjent med ham. 

Lykke til. Spennende!

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det er kort tid siden brudd, ville jeg ventet med å ta initiativ. Da havner du midt oppe i alt styret som er når man flytter fra hverandre, og det er også sånn at mange finner tilbake til hverandre etter brudd.

Hvis ts venter blir fyren tatt av noen andre

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (15 timer siden):

Hva snakket dere om? Snakket dere personlig, eller bare konverserte dere?

Memorer hva dere snakket om og ta tak i emnet du syntes var mest interessant for å bli kjent med ham. 

Lykke til. Spennende!

Vi pratet litt om hva vi drev med av idrett da vi var små. Han satt seg ned og pratet masse, kjente nok da at det enten var fordi han var interessert eller fordi jeg satt alene akkurat da. Vi var på en avslutning for barna i dette tilfellet. Hvorfor kan ikke bare han ta initiativet?😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi pratet litt om hva vi drev med av idrett da vi var små. Han satt seg ned og pratet masse, kjente nok da at det enten var fordi han var interessert eller fordi jeg satt alene akkurat da. Vi var på en avslutning for barna i dette tilfellet. Hvorfor kan ikke bare han ta initiativet?😅 

Hvorfor kan ikke bare du ta initiativet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...