AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Er det bare jeg som pliktskyldigst setter en Like på lassene med Snapper og Instastories av andres unger? Er det bare jeg som faktisk overhodet ikke har noe behov for å se hva andres unger gjør dag ut og dag inn i ferien? Helt greit med en snap eller to i løpet av sommeren. Men flere snapper eller stories hver eneste uke med andres barn? Altså, jeg får jo mest lyst til å skjule folk. Men så vil jeg jo ikke være en sånn iskald person som ikke setter et hjerte på andres unger heller, jeg vil jo ikke fremstå som hjerterå. Usj, jeg syns sosiale medier blir forferdelig kleint innimellom. Jeg er like stolt av mine egne barn og opplever like mye spennende, eventyrlig og gøy med dem som andre gjør. Forskjellen er bare at jeg respekterer at barna mine har rett på et privatliv og på å ikke brukes som underholdning for mine voksne venner. Anonymkode: 91954...7bb 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Fortsett å respektere dine barns privatliv. Du gjør riktig. Kanskje slutt å trykke "like" på bilde av andres barn også. Foreldrene må slutte å dele alt mulig. Hyggelige bilder nå og da overlever de fleste, men bare "demp" de som er verst, så de ikke kommer i feeden din. Ingen er interessert i andres barn i så stor grad. Kum nærmeste familie. Anonymkode: 69bb7...b42
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Legger ikke selv ut bilder av hverken barn eller meg. Andres bilder får en ‘like’ om jeg liker bildet, ellers ikke. Skjønner ikke hvorfor det er noe å komplisere? Andre må få legge ut hva de vil. Det blander ikke jeg meg i. Anonymkode: 7d460...c0c
C8H10N4O2 Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Det er ytterst sjelden jeg trykker liker på bilder av barn i sosiale medier. Rett og slett fordi likes og hjerter gjerne genererer flere sånne bilder, både grunna algoritmer og fordi folk gjerne legger ut mere av det de får positive tilbakemeldinger på. Jeg gidder ikke å være med på å fyre oppunder eksponering av barn på nett.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Har venner som deler daglig bilder av barna sine.. nå er barna over 12 år, fortsatt deles alt. Våre barn er ungdommer og hadde klikket om vi la ut bilde av de. har ingen bilder av barna på some. Fordi de ikke ønsker det. mange av vennene til barna kopierer bildene foreldre legger ut og sender det rundt på snap til andre venner.. Anonymkode: 0d6ca...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå