AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg blir helt svett av ungdommen i huset . Klaging og kjefting og alt vi gjør er galt. Nesten som jeg gleder meg til de blir eldre og ikke lager spetakkel av alt. Fortell meg at det går over 🙏🏻🙏🏻 Og fortell meg at jeg ikke er alene 😇 Anonymkode: 89780...e54
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Det får over. Jeg var et mareritt. Men det ble folk av meg 😅 Anonymkode: 13afa...d86 1
Fjaselina Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Berre vent nokre få kvarter, så har dei -vips- flytta ut! Det går over;)
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 Det går over.. lover deg ❤️ Våre er 14 og 17.. de hadde den verste perioden i 12 års alderen.. bedre nå Anonymkode: 1fb4a...acb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Du er ikke alene! Min er 12, og har blitt svært krevende å ha i hus. Svarer frekt, er utakknemlig og sur, Rydder ikke opp etter seg når hun har spist, klærne hennes flyter over hele badet… hvor er det blitt av den sjarmerende jenta fra et par-tre år tilbake? Jeg var ikke sånn, så jeg har lurt påom dette virkelig er normalt… men kollegene mine på jobben forsikrer meg im at det er det. Anonymkode: 7fdbe...dea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke alene! Min er 12, og har blitt svært krevende å ha i hus. Svarer frekt, er utakknemlig og sur, Rydder ikke opp etter seg når hun har spist, klærne hennes flyter over hele badet… hvor er det blitt av den sjarmerende jenta fra et par-tre år tilbake? Jeg var ikke sånn, så jeg har lurt påom dette virkelig er normalt… men kollegene mine på jobben forsikrer meg im at det er det. Anonymkode: 7fdbe...dea Helt normalt, du bør Google opp" derfor er tenåringen frekk", de har et senter i hjernen, der de ikke klarer å kontrollere hva de sier, de ser ikke rot osv....det går over, lover deg Anonymkode: e057d...4e1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir helt svett av ungdommen i huset . Klaging og kjefting og alt vi gjør er galt. Nesten som jeg gleder meg til de blir eldre og ikke lager spetakkel av alt. Fortell meg at det går over 🙏🏻🙏🏻 Og fortell meg at jeg ikke er alene 😇 Anonymkode: 89780...e54 Ta og film de på video😄så viser du dem....fra spøk til alvor- de blir bedre....mange som flytter ut når de er 16-17 år også pga. skole...hold ut😄❤ Anonymkode: e057d...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå