Gå til innhold

Tinder date som svarer treigt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har falt for en person på Tinder og vi har skrevet litt på Tinder. Problemet er at det kunne ta en halv dag, noen ganger en hel dag, å vente på svar på mine meldinger. Så jeg tenkte, kanskje det er fordi de ikke får varsel om meldinger på appen. Så jeg spør om Snapchat og får denne. Sendte snap med en gang og skriver i chatten der. Selv om det går litt fortere å få svar nå, så tar det fremdeles MINST 1 time og ofte mer også. 

Er dette et tegn på at kun jeg er interessert? Ville trodd at om man er interessert så er man ivrig på å skrive og svare. 

Anonymkode: 4afb1...ead

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har falt for en person på Tinder og vi har skrevet litt på Tinder. Problemet er at det kunne ta en halv dag, noen ganger en hel dag, å vente på svar på mine meldinger. Så jeg tenkte, kanskje det er fordi de ikke får varsel om meldinger på appen. Så jeg spør om Snapchat og får denne. Sendte snap med en gang og skriver i chatten der. Selv om det går litt fortere å få svar nå, så tar det fremdeles MINST 1 time og ofte mer også. 

Er dette et tegn på at kun jeg er interessert? Ville trodd at om man er interessert så er man ivrig på å skrive og svare. 

Anonymkode: 4afb1...ead

Å hjelpes.  Ta det for faen med ro!!! Du er jo innpåsliten og virker desperat. Høres veldig eiesyk ut. Det er Tinder! 

Anonymkode: 4a3f8...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gidder heller ikke chatte i din forstand. Sitte å føre lange tekst-samtaler på Tinder... itillegg med en person du ikke har møtt enda. Gud noe så kjedelig. Noen sporadiske meldinger er ok, og svar innenfor et døgn er helt innenfor. 
Du virker desperat  

Anonymkode: ac510...bbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er chattere, og noen er ikke. Jeg er en som liker skriftlig kommunikasjon, i lange eller korte økter. Jeg vil ha en kjæreste uten å bo sammen, og da er det faktisk et kriterie at vi matcher på måten vi kommuniserer. Er frekvensen lav, hun har dårlig språk etc, så utgår hun. 

Anonymkode: 41758...f96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt sånn at jeg kan bruke en dag på å svare. Er vel fordi jeg får mld fra flere, og samtalene i begynnelsen er kjedelig. Samt har mye annet å gjøre om dagene også. 

Anonymkode: bab20...65b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etabler kontakt, er det en person du syntes er interessant så inviter vedkommende ut på tur/kaffe hva som helst. Bare møt personen RL og se hvordan det går derfra da folk er forskjellig. Personlig er jeg helt ræva på å chatte på tinder.

Anonymkode: 1413a...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...