Gå til innhold

Vigdis - spådame , tidligere fra Malu sitt team

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen av dere snakket med henne før eller idet siste? Hun jobbet tidligere på linjen til Malu, men har egen linje nå. Fant igjen noen notater jeg skrev ned for 1 år siden av ting hun sa, snakket med henne 3-4 ganger, fikk litt rett på jobb men kjærligheten var det ren eventyr fortelling på. Herregud for en ren løgner. Ser hun kom med detaljerte mnd, hendelser og ikke minst alle de helt konkrete tingene som skulle skje. Jeg skulle være forlovet, gift, kjøpe leilighet og bla bla. Bare tull. Ringte henne for noen dager siden for å teste, hun husket meg ikke men kjære vene den damen sitter og dikter så grundig og jeg testet henne på noen ting. Brukte ikke penger på dette men fikk gavekort fra en venninne som er veldig alternativ. Synes det er helt sykt at hun får holde på, helt seriøst. Jeg spurte hva som kom til å skje med meg og kjæresten, jo han kom til å fri i sommer osv. PS: jeg har ikke kjæreste. Jeg spurte også hvordan det kom til å gå i jobben min: jo jeg kom til å få en stor forfremmelse og få masse penger. Jeg byttet jobb nylig og har gått ned i lønn. Spurte også hva kjæresten min tenkte: jeg er hans drømmedame og han tenker på meg hele tiden 😂 konfronterte henne med alt dette på slutten og hun ble sur som faen 

Anonymkode: a6d2a...81c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...