AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Ville dere valgt glassrekkverk eller "vanlig" trerekkverk til trapp inne. Trappen kommer litt inn i stua, og vil bli synlig derfra. Vi holder på å bygge hus, og jeg blir gal av alle valg som må tas. Noen med erfaring? Anonymkode: 9dd02...d93
GammelKaktus Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Jeg hadde selv gått for tre, men jeg hater alt av glass siden ALT av støv vises, må støvtørke hver dag nærmest. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Vi bygger hus, og skal ha eikeløper og sorte spiler. Kjenner mange som har børstet stål også. Tror glassrekkverk er på vei nedover, fordi folk innser hvor herk det er å holde rent. Jeg har små barn, og det er faktisk helt uaktuelt å ha glass på annet enn dusjvegger og vinduer. Anonymkode: 70e87...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Jeg har glassrekkverk, og det er jo pent, men noe upraktisk. Støv vises godt, og stadige fingermerker som gjør at en må gå der og tørke. Børstet stål blir også lett flekkete. Anonymkode: 3a479...28f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Mye ekstra vasking, men det ser jo pent ut når det er rent. Ville ikke valgt det selv. Anonymkode: e9161...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå