Gå til innhold

Jeg har ekstremt lav viljestyrke, tålmodighet og utholdenhet. Drittlei av meg selv!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært et sånt menneske, og klart å forandre på det? I så fall, hvordan?
Dette gjelder både fysisk arbeid, men også med tanke på jobb, og privatliv. Bare å henge opp klær eller gå på butikken er et skikkelig ork som jeg ofte utsetter. Jeg har liksom ingen stå-på-vilje. Henger det tørre klær på tørkestativet, blir klærne ofte bare slengt på sofaen når nyvaskede klær skal henges til tørk.

Om jeg støter på utfordringer, når jeg var student, eller er på jobb gir jeg ekstremt fort opp. Da føler jeg meg maktesløs og står på stedet hvil. Hagearbeid, husvask og lignende kan ta meg evigheter fordi jeg bare ikke orker å få unnagjort alt på en gang. Dere forstår greia.. Hva skal jeg gjøre? Har ikke verken lyst, vilje eller ork til å gjøre noe som helst.

Anonymkode: 40407...431

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn selv, men for meg og mange andre handler det om å komme inn i rutiner. Og når rutinene ryker så faller alt sammen for meg. 

Anonymkode: 99084...d9a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et sånt menneske. Kleshauger kan bli liggende et halvt år. Det eneste som hjelper, er å invitere dømmende folk på besøk… Da, og bare da, får jeg ræva i gir med å shine opp leiligheta. Kan også bruke reklamepauser på TV til å gjøre miniprosjekter på.
Angående de andre tinga, har jeg hørt det kan hjelpe å skrive lister, og bestikke seg selv med små belønninger. Pleier å gjøre unna nødvendige telefonsamtaler mens jeg venter på bussen ol.

Anonymkode: 7e26f...73a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...