AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg blir så sykt svimmel når jeg har mensen, er det fordi jeg taper for mye blod??! Noen andre som opplever det samme? Anonymkode: a0b00...18c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Godt mulig. Tar du jern? hva mener du med det? Anonymkode: a0b00...18c
Gjest Ghostface Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hva mener du med det? Anonymkode: a0b00...18c Jern kan også hjelpe mot svimmelhet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hva mener du med det? Anonymkode: a0b00...18c 😅 Som i: tar du jerntilskudd? Anonymkode: 464f7...a7a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir så sykt svimmel når jeg har mensen, er det fordi jeg taper for mye blod??! Noen andre som opplever det samme? Anonymkode: a0b00...18c Jeg føler meg generelt som et takras når jeg har mensen. Men jeg kan bli svimmel lett dersom jeg mangler jern, det er et kosttilskudd du kan kjøpe på apoteket. Ta en blodprøve og sjekk Vanlig å bli litt svimmel når du mister blod og har lite jern. Jernmangel er ikke uvanlig for oss damer heller. Anonymkode: 49ee2...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): Jern kan også hjelpe mot svimmelhet. Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det... Hjelper det mot at jeg blør så jævlig? Anonymkode: a0b00...18c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler meg generelt som et takras når jeg har mensen. Men jeg kan bli svimmel lett dersom jeg mangler jern, det er et kosttilskudd du kan kjøpe på apoteket. Ta en blodprøve og sjekk Vanlig å bli litt svimmel når du mister blod og har lite jern. Jernmangel er ikke uvanlig for oss damer heller. Anonymkode: 49ee2...884 Ok, jeg skal gjøre det. Bør jeg ta blodprøve hos legen eller kan jeg ta det hos apoteket? 😊 Anonymkode: a0b00...18c
Gjest Ghostface Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det... Hjelper det mot at jeg blør så jævlig? Anonymkode: a0b00...18c Nei, men du sier jo at du blir så svimmel av det. Hvis du blør så mye bør du gå til legen for du kan eventuelt ha endometriose. Endret 30. juni 2022 av Ghostface
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Nei, men du sier jo at du blir så svimmel mot det. Hvis du blør så mye bør du gå til legen for du kan eventuelt ha endometriose. Er du en lege? eller er du bare skråsikker å gir ut diagnoser du har null kunnskap om? 🙄 Men jeg kan vel ta en sjekk hvis det er nødvendig.. Anonymkode: a0b00...18c
Gjest Ghostface Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du en lege? eller er du bare skråsikker å gir ut diagnoser du har null kunnskap om? 🙄 Men jeg kan vel ta en sjekk hvis det er nødvendig.. Anonymkode: a0b00...18c Nei, når jeg sier du kan ha, betyr det ikke det samme som å påstå. Jeg kommer bare med tips og er motstander av å sette diagnose på folk. Jeg prøvde bare å være til hjelp, men det er visst feil det også. Har levd noen år og hatt noen av samme problemene, bare. Endret 30. juni 2022 av Ghostface
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #12 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, jeg skal gjøre det. Bør jeg ta blodprøve hos legen eller kan jeg ta det hos apoteket? 😊 Anonymkode: a0b00...18c Det veit jeg ikke. Jeg ringer legekontoret og så trenger jeg ikke time jeg stikker (pun intended ) jeg innom iløpet av dagen og tar den da. Fastlegen legger inn en bestilling på hva de skal se etter i blodprøven. Er helsesekretæren eller noe som gjør det. Har ikke hørt om apotek som tar blodprøver? Anonymkode: 49ee2...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #13 Skrevet 30. juni 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): Nei, når jeg sier du kan ha, betyr det ikke det samme som å påstå. Jeg kommer bare med tips og er motstander av å sette diagnose på folk. Jeg prøvde bare å være til hjelp, men det er visst feil det også. Har levdt noen år og hatt noen av samme problemene, bare. Syntes fortsatt det er unødvendig å synse om hva som kan feile andre når du sitter på null kunnskap om meg eller min situasjon. Det har lite å si hvor lenge du har levd, å da burde du uansett vite at andre folk kan ha angst for forskjellige sykdommer.. Så kanskje tenk deg om 2 ganger før du putter folk i bås med den ene eller andre diagnosen.. Anonymkode: a0b00...18c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #14 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det veit jeg ikke. Jeg ringer legekontoret og så trenger jeg ikke time jeg stikker (pun intended ) jeg innom iløpet av dagen og tar den da. Fastlegen legger inn en bestilling på hva de skal se etter i blodprøven. Er helsesekretæren eller noe som gjør det. Har ikke hørt om apotek som tar blodprøver? Anonymkode: 49ee2...884 Ok, skal høre litt rundt. Nei kanskje ikke apoteket tar blodprøver 😅 Anonymkode: a0b00...18c
Gjest Ghostface Skrevet 30. juni 2022 #15 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syntes fortsatt det er unødvendig å synse om hva som kan feile andre når du sitter på null kunnskap om meg eller min situasjon. Det har lite å si hvor lenge du har levd, å da burde du uansett vite at andre folk kan ha angst for forskjellige sykdommer.. Så kanskje tenk deg om 2 ganger før du putter folk i bås med den ene eller andre diagnosen.. Anonymkode: a0b00...18c Jeg synser ikke, bare kom med forslag. Det er to forskjellige ting. Prøvde å være grei, mot feil person. Spør moren din heller. Ignorerer deg fra nå av i stedet for å du misforstår alt og gjør alt vondt verre. Ha en fin kveld.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #16 Skrevet 30. juni 2022 Ghostface skrev (2 minutter siden): Jeg synser ikke, bare kom med forslag. Det er to forskjellige ting. Prøvde å være grei, mot feil person. Spør moren din heller. Ignorerer deg fra nå av i stedet for å du misforstår alt og gjør alt vondt verre. Ha en fin kveld. 🙄 Anonymkode: a0b00...18c
GammelKaktus Skrevet 30. juni 2022 #17 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syntes fortsatt det er unødvendig å synse om hva som kan feile andre når du sitter på null kunnskap om meg eller min situasjon. Det har lite å si hvor lenge du har levd, å da burde du uansett vite at andre folk kan ha angst for forskjellige sykdommer.. Så kanskje tenk deg om 2 ganger før du putter folk i bås med den ene eller andre diagnosen.. Anonymkode: a0b00...18c Man trenger heller ikke lete etter en unnskyldning for å sette seg på krenkekrakken. Tåler man ikke å lese om sykdom så holder man seg unna kropp og helse underforumet. Hun kom med et tips, er mange som sliter i flere år med endometriose og/eller adenomyose uten at de vet om det. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #18 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det... Hjelper det mot at jeg blør så jævlig? Anonymkode: a0b00...18c Du bør først og fremst bare ta en tur til legen og si du føler deg svimmel og blør mye, og la legen ta nødvendige prøver, men både B12 mangel og jernmangel kan gi økt blødning og er trolig ting legen vil sjekke deg for. Anonymkode: 40555...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #19 Skrevet 30. juni 2022 FrøkenMånestråle skrev (3 minutter siden): Man trenger heller ikke lete etter en unnskyldning for å sette seg på krenkekrakken. Tåler man ikke å lese om sykdom så holder man seg unna kropp og helse underforumet. Hun kom med et tips, er mange som sliter i flere år med endometriose og/eller adenomyose uten at de vet om det. Syntes fortsatt det er unødvendig å synse om sånt, skjønner ikke åssen du kan forsvare det en gang... Er du kanskje samme person? ser du skriver helt likt som "ghostface" Anonymkode: a0b00...18c 1
Rosatoast Skrevet 30. juni 2022 #20 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg blir så sykt svimmel når jeg har mensen, er det fordi jeg taper for mye blod??! Noen andre som opplever det samme? Anonymkode: a0b00...18c Fordi du taper for mye blod? Ja jøss.. Nei, de fleste kvinner blir svimmel når de har mensen, og det er pga kroppen blir tappet for jern. Spis leverpostei eller andre matvarer med mye jern når du har mensen, så ordner det seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå