AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Barnefar stakk og ble sammen med en ny dame ikke lenge etter bruddet, barnet vårt var da 1,5 år! Etter nesten ett år vil han tilbake. Vet dama han har vært sammen med ikke vil miste han og er forelsket, han mener han ikke er forelsket og jeg er eneste han har hatt ekte kjærlighet for. Hun var ikke noe seriøst fra hans side mener HAN. Er dette normalt? At menn finner en ny og vil tilbake til eksen de har barn med? Trodde oppriktig aldri det kom til å skje. Jeg vil mest sannsynlig ikke ha han tilbake etter det han har gjort altså, selvom jeg kan savne han og tenke på han en del. Anonymkode: 82a06...baa
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Han har prøvd andre beitemarker og angrer, hadde smellt døra igjen på ham Anonymkode: 3bc69...b54 3 1
Diskusjon69 Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Barnefar stakk og ble sammen med en ny dame ikke lenge etter bruddet, barnet vårt var da 1,5 år! Etter nesten ett år vil han tilbake. Vet dama han har vært sammen med ikke vil miste han og er forelsket, han mener han ikke er forelsket og jeg er eneste han har hatt ekte kjærlighet for. Hun var ikke noe seriøst fra hans side mener HAN. Er dette normalt? At menn finner en ny og vil tilbake til eksen de har barn med? Trodde oppriktig aldri det kom til å skje. Jeg vil mest sannsynlig ikke ha han tilbake etter det han har gjort altså, selvom jeg kan savne han og tenke på han en del. Anonymkode: 82a06...baa Gaske vanlig faktisk både ene og andre veien. Jeg hadde ikke tatt en slik person tilbake, da kan du nesten stille klokka på når neste gang vedkommende ønsker å teste noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå