AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Er på leilighetsjakt og alle utleiere som jeg har prøvd å få tak i svarer ekstremt sent, eller svarer ikke i det hele tatt. Dette gjelder også utleiemeglere! Trodde de skulle være litt mer «på» når de prøver å leie ut? Jeg leser annonsene grundig, og spør bare om ting som ikke er nevnt i annonsen. De fleste skriver også «skriv litt om deg selv, jobb, økonomi osv» Og så får man ikke svar? Jeg synes selv jeg har en god sjanse til at noen velger meg som leietaker. Har gode referanser, god økonomi, Ikke røyk eller dyr, og fremstår hyggelig ved kommunikasjon. Er det virkelig så seigliva å få en utleier på kroken? 😂 Er litt stressa mtp. flytting til nytt sted, så håper virkelig at utleiere begynner å svare meg snart 😅 Anonymkode: bbc6f...163
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Er dette i Oslo? Isåfall så skjønner keg hvorfor. Man får hundrevis av meldinger ila kort tid, når man legger ut annonse. Anonymkode: 54457...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå