AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Noen som har hørt på denne? Hva syns du? for meg syns jeg det absolutt ikke fungerte å ha interiør - som er så visuelt, i et podcastformat. Lei av stilen til Tone også, og den repeterende stilen hun styler hos alle kundene sine. Anonymkode: 53220...464 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Jeg liker interiør i podcastformat! Liker Bonytt sin og til en viss grad Herlige Hjem. Tone kroken derimot kan jeg spare meg for. Syntes hun kaster seg på trender og kopierer de "store" på en måte som ikke er inspirerende i det hele tatt. Og så kaller hun seg interiørarkitekt, men jeg tror ikke hun er utdannet det. Det er riktig nok ikke en beskyttet tittel, men likevel.. Anonymkode: 47263...022
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Hvorfor er den dama blitt så hypa egentlig? Hun har jo ikke noen original stil, er ganske generisk og kjedelig., Anonymkode: 4a6e3...697
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Hun tilhører en krets bestående av kjendiser, journalister og div. Tror det er en gjeng som hjelper hverandre frem og gjør hverandre tjenester. Kjendis får stylet leiligheten av Tone kroken=vinn-vinn for både stylist og kjendis. Anonymkode: 47263...022
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 Jeg liker også interiør i podcastform. Interiørrådet synes jeg faktisk var et frisk pust, og jeg har hørt alle episodene. Ser at noen kritiserer Tone Kroken her, men jeg blir inspirert av henne og synes tipsene de kommer med er bra. Synes også at hun og journalisten er fine sammen. De som ikke har hørt podcasten her anbefaler jeg å gi Interiørrådet en sjanse. Jeg er i alle fall blitt fast lytter! Anonymkode: 49a70...b7a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Helt fin pod-cast. Journalisten er flink. Jeg er ikke så fan av den karakteristiske Tone- stilen, men likevel verdt å lytte til (bla for å bli klar over hva jeg ikke vil ha selv) Anonymkode: bcb11...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå