Gå til innhold

Hvilken svensk nettside bestiller dere ormkur til katten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å bestille på en svensk nettside, men gikk ikke for måtte bruke bank-id og d gikk ikke. 

hvor får jeg bestilt slikt til katten? 

gidder ikke høre om at man bør gå til dyrelegen og div. Katten blir fulgt opp, men jeg gidder ikke betale dyre dommer for noe så enkelt. 

Anonymkode: 17f1a...c73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror at de som kjøper ormkur til dyrene sine i Sverige kjøper det når de er der. På egen risiko. Meg bekjent er det ikke lov å innføre legemidler til dyr fra Sverige og da er det nok heller ikke mulig å bestille på nett fra utlandet. 

https://legemiddelverket.no/veterinermedisin/innforsel-og-salg-av-legemidler-til-dyr/import-og-innforsel-av-legemidler-til-dyr

Anonymkode: 8d376...38d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel ikke anbefalt å gi ormekur til katten regelmessig lenger heller pga resistens. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke gi ormekur uten at det er misstanke om at katten har orm. 

Anonymkode: f45b3...082

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det koster mindre å gå til veterinæren når katten HAR orm/mark og kjøpe middel der kontra å kjøre til Sverige for å kjøpe det reseptfritt der. Sist jeg kjøpte i Sverige så var det ikke akkurat billig der heller....

Endret av Svisle
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ber du ikke om resept når du allerede er hos veterinæren? 

Anonymkode: c7477...183

AnonymBruker
Skrevet

Har katten orm? Om nei, da er det unødvendig å gi den det. Om ja, ring veterinæren å få resept på Profender, det dryppes i nakken. Profender er heller ikke uten resept i Sverige. 

Anonymkode: bd019...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Får resepter av veterinæren hver gang den er på årlig vaksine og helsesjekk. Får for hele året. Ville aldri bestilt på nett.

Anonymkode: 4bcf6...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...