Gå til innhold

Hva er så spesielt med HOKA?


bundaberg

Anbefalte innlegg

Har to par Hoka og liker de veldig godt. Jeg har plattfot og behøver mye demping. Men Levity sine CloudMax er faktisk enda bedre for min fot! Med de blir jeg aldri sliten i føttene. Og så mye billigere også.

Anonymkode: 5c023...412

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte hoka fordi jeg slet med trøbbel i ryggen. Går på hardt betonggulv hele dagen og har i tillegg hund, så jeg er avhengig av gode sko og at jeg ikke er ødelagt i beina etter jobb. Går mellom 25 000 og 30 000 skritt hver dag. 

Anonymkode: d558f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2022 at 3:47 PM, AnonymBruker said:

Er vel en liten moteting - og dyrt er vel bra, ikke sant?😆 Litt som at nå har alle La Sportiva tursko😉 Husk at en gang var Crocs det kuleste du kunne ha👌🏼😂

Anonymkode: 6b398...178

 

On 6/30/2022 at 4:38 PM, AnonymBruker said:

Det er noe som følger trenden - fashion

Dyre er de også. Opptil 2000kr for ett par joggesko er DYRT

Anonymkode: 92bce...1f9

De er ikke noe dyrere enn andre merker

Anonymkode: 994c1...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bondi eller clifton? 

Anonymkode: f7bd8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 7.13):

Hvilke Hoka modell har du? Jeg går mye på asfalt og grus.

Anonymkode: 5be3f...0ab

Har Hoka Challenger ATR GTX, som er gore-tex versjonen - da jeg er i marka også når det er vått. 

Det sies følgende om skoen:

Challenger ATR 6 GTX er den mest allsidige skoen i HOKA sortimentet, og den har vanntett og pustende Gore-Tex membran. Skoen passer godt på alle typer underlag. Den fungerer bra på tredemølle og asfalt, er aller mest hjemme på grus og stier. Meget god demping i Clifton-klassen. 4 mm knaster sikrer grep på krevende og sleipt underlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen selv enda, men jeg synes de har kult design. Liker fargene, så ikke umulig at jeg kjøper noen om ikke så lenge (blir snart mye gåing på meg)

Anonymkode: 00a5c...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 0.49):

Jeg slet med plantar facitt under foten. Fysioterapeuten min anbefalte Hoka. Til å begynne med gikk jeg med dem inne og ute. Og har ikke sett meg tilbake etter det. Foten ble bra igjen. Jeg har også kjøpt Levity fra thights.no som ett billigere supplement. Det funker helt greit. Men aldri mer typ Asics osv. 

Anonymkode: 8ea72...cbf

Var på vei til å skrive noe av det samme selv 😅

Etter å ha prøvd diverse behandlinger samt tøying for å forsøke få vekk de j*vla smertene, fant jeg et tips om Hoka bondi. Dro og kjøpte, brukte de hele dagen på jobb dagen etter (jeg pleier ofte gå uten sko på jobb fordi jeg er så varm på føttene), og allerede etter den dagen, ble det bedre. 
Er fortsatt ikke bra, men nesten 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Skechers i flere år som hverdagssko, og variert med joggesko (ofte Asics). Ryggen har krøllet til og fra i nærmere 20 år og de siste par årene har knærne også sagt i fra. Fikk kjøpt et par Hoka Clifton 8 Wide i fjor høst og er superfornøyd! Rygg er fornøyd og knær er bedre, og endelig sko som passer min fot både med støtte, demping og fasong. Veksler fremdeles med Skechers i hverdagen, helst modellen med Max Cushioning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoka Rincon reddet min «joggekarriere»😀 Jeg er snart 50 år og 80 kg tung som elsker å jogge!!  Vonde knær og hofter gjorde at jeg nesten ga opp.  Da fikk jeg tips om Hoka Rincon. Utrolig god demping og ikke hatt plager etter å ha tatt de i bruk!🙏🏃🏻‍♀️

Anonymkode: 3a1c2...3ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 15.43):

Vellykket markedsføring?

Anonymkode: 0703f...f1a

Det kan en trygt si. Folk trenger noe å tro på, nå er det Hoka. Jeg har aldri kjøpt, synes de er rett og slett stygge og klumpete. De er helt sikkert gode for mange, men det er det sannelig også andre sko som også er. Men det står ikke HOKA på dem da. Da blir det litt feil for enkelte.

Anonymkode: a8a90...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper ikke, men jeg går veldig mye på harde gulv og på asfalt. Dessuten er jeg litt tung. Jeg har lang erfaring med dempede joggesko og HOKA Bondi er de jeg liker aller aller best. De får jeg ikke vondt i beina av, selv ikke etter 6-8 timers nesten uavbrutt tråkking på hardt underlag. 

Eksempel på andre sko jeg både eier og liker, men som ikke når helt opp:

  • Asics gel Nimbus
  • Nike Air Zoom Vomero
  • Skechers Arch Fit

Jeg har ikke prøvd Levity-sko, men kunne tenke meg et par for å ha som ekstra. 

Anonymkode: 29be8...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke disse skoene,syns ikke de er noe særlig fine.

Men det sies at de er veldig gode å gå med.

Syns dog det er drøyt med 1800 kr for et par joggesko..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke forstå det. Synes ikke Hoka sitter bra på foten, og de går definitiv ikke an å løpe med.

De er bare altfor myke. Lurer på om folk skjønner at de pådrar seg benskjørhet av å vime rundt på små ballonger under føttene. 

Anonymkode: ba7f9...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri hørt om merket før jeg skulle prøve halvhøye tursko på sportsbutikken i fjor høst. Ble overrasket over at det fantes tursko med demping som løpesko. De er så behagelige at jeg brukte dem som høst- og vintersko til daglig også. Som løpesko bruker jeg New Balance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg klarer ikke forstå det. Synes ikke Hoka sitter bra på foten, og de går definitiv ikke an å løpe med.

De er bare altfor myke. Lurer på om folk skjønner at de pådrar seg benskjørhet av å vime rundt på små ballonger under føttene. 

Anonymkode: ba7f9...8b7

Med brede føtter og generelt problemer med å finne gode sko (også joggesko) har de vært en velsignelse for min del. Ingen vondter og ikke gnagsår. Og knær/rygg er mer fornøyde med mykere ganglag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spes ved dem, bare at de er stygge. Minner meg om da alle måtte ha 2XU tights, for det var jo så bra, selv om de beviselig ikke var noe bedre enn en annen tights, bare mye dyrere. Hoka= flokktilhørighet...

Anonymkode: e1a35...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker Hoka Bondi og Speedgoat til hvert sitt bruk. Har slitt ut noen par de siste årene. 

Anonymkode: 56003...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (På 30.6.2022 den 15.34):

Joggeskoene er overalt. Helsepersonell, pasienter, skoleelever og bestemødre er bare få eksempler på brukere. 

Hvorfor er de så populære? Har du HOKA sko?

376706778_Skjermbilde2022-06-30kl_15_33_38.thumb.png.b43e1d148f2d950bafcdc0f5cf7bcf2a.png

 

 

 

Jeg synes de er veldig gode å gå i på jobb, eneste er at de blir utrulig fort slitt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine hooka pga ryggen som slo seg vrang på ferie i Australia for mange år siden og legen der nede mente det kunne være verdt et forsøk pga mine plager og lord be hold, det har hjulpet for meg.. Men så skal det sies at det er utrolig mange flere typer Hooka enn bare Bondi eller Clifton :P 

Anonymkode: 3425b...064

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...