Gå til innhold

Hva er så spesielt med HOKA?


bundaberg

Anbefalte innlegg

bundaberg skrev (4 timer siden):

Joggeskoene er overalt. Helsepersonell, pasienter, skoleelever og bestemødre er bare få eksempler på brukere. 

Hvorfor er de så populære? Har du HOKA sko?

376706778_Skjermbilde2022-06-30kl_15_33_38.thumb.png.b43e1d148f2d950bafcdc0f5cf7bcf2a.png

 

 

 

Jeg sliter med rygg, bekken og ben og dette er de beste skoene for meg. Mindre vondt og kan gå langt og lenge! For meg er de verdt prisen! Har hatt mange dyre og billige sko. Disse slo alle!

Anonymkode: 40a47...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De er populære fordi mange synes de er veldig gode. Det er ikke sånn at alle kjøper noe pga mote; når noe er bra så går jo ryktene og mange kjøper.

Jeg har mye problemer med føttene mine og Hoka er de beste. 
Har prøvd Levity og, de er litt stivere. Asics er også gode. Har tilgode å prøve Sketchers.

Anonymkode: 05f9f...50f

Sketchers er mest for å gå. Perfekt om du går mye på asfalt, men ikke så gode å løpe i. Hoka er litt hardere og bedre til jogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke kaste bort penger på de. er ikke moteløve heller heldigvis.

Anonymkode: 68128...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg kjøper ikke noe som alle andre har. Og så syns jeg de er stygge. Men blir vel som med fjellreven sekkene. Inn til noe bedre kommer eller når folk går lei. 

Anonymkode: a946d...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kjente idrettsutdøvere bruker og reklamerer for de, Klæbo og Johaug f.eks. Det er ofte nok det.

Kjøpte et par til 50% i min lokale butikk, absolutt gode sko, men kan ikke si de hadde vært verdt de 2 000 kr de egentlig kostet, har hatt like gode Asics sko f.eks til godt unde 1000-lappen.

Anonymkode: e3ddf...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har to par. Fantastiske sko, nydelig å ha på seg. Det eneste dumme med de er at alle andre joggesko virker vonde etter å ha brukt hoka sine en periode🥴

Anonymkode: 9e568...51d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig kvalitet, og vonde sko til mine bein. 

To par til 1800,- røyk i hælkappa  så de ble ubrukelige, i tillegg til å gi feil demping for meg.

Anonymkode: 7be91...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

gidder ikke kaste bort penger på de. er ikke moteløve heller heldigvis.

Anonymkode: 68128...c1e

Merkelig hvor mange det er her som ikke følger mote, kun tenker på miljøet og aldri kjøper noe «unødvendig», og lager selvfølgelig deres egen såpe og sjampo.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei. Jeg kjøper ikke noe som alle andre har. Og så syns jeg de er stygge. Men blir vel som med fjellreven sekkene. Inn til noe bedre kommer eller når folk går lei. 

Anonymkode: a946d...948

Fordi du er så spesiell? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med plantar facitt under foten. Fysioterapeuten min anbefalte Hoka. Til å begynne med gikk jeg med dem inne og ute. Og har ikke sett meg tilbake etter det. Foten ble bra igjen. Jeg har også kjøpt Levity fra thights.no som ett billigere supplement. Det funker helt greit. Men aldri mer typ Asics osv. 

Anonymkode: 8ea72...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten av kollegaene mine har det nå, meg inkludert. Vi går 1-2 mil på jobb på hardt underlagt. Demping som passer perfekt! 

Anonymkode: 11002...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å gå i på jobb synes jeg skechers er gode, men ikke til løping eller trening. Har bare prøvd en Hoka modell, og den var ikke riktig for meg. Sikker annen modell som passer meg bedre, men jeg har ikke råd til å kjøpe flere. Levity har jeg ikke prøvd, forbinder det med tights til 69kr. Asics er også helt greit, ikke noe å rope halleluja for. 

Anonymkode: e7d15...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Hoka til tur - funnet modeller som passer meg perfekt, og som er gode både i marka og på asfalt. 

Sketchers blir mer en hverdagssko, til jobb og fritid. Disse finner man gjerne på tilbud på OBS eller andre steder, og dermed har jeg kunne kjøpt flere par. Nydelige å gå i, men ikke like solide som Hoka til lengre turer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper dere skoene online eller i butikk? 

Hvordan er størrelsene. Store eller små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg er ikke overbevist over Hoka til trening. Har prøvd Clifton 8 og en terrengmodell. Synes de gir kjedelig følelse, og kvaliteten/slitestyrken er dårlig. Det er ikke dårlige sko, men det finnes så mye annet spennende å velge mellom, i samme eller lavere prisklasse.

Kjenner mange som bruker dem på jobb (i helsevesenet) som er veldig fornøyde. Hoka har jo veldig bra demping (på de mest populære modellene) 👍

Anonymkode: 152b4...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Hokasko med karbonsåle til banesko - helt nydelige å løpe med!

Anonymkode: b13a7...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd og likte dem veldig godt, men jeg turte ikke å kjøpe dem fordi det er flere på jobb som har dem. Vil ikke herme 🙈 Leter fortsatt etter behagelige joggesko til hverdags. Kom gjerne med tips!

Anonymkode: 03378...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sliter med rygg, bekken og ben og dette er de beste skoene for meg. Mindre vondt og kan gå langt og lenge! For meg er de verdt prisen! Har hatt mange dyre og billige sko. Disse slo alle!

Anonymkode: 40a47...642

Dette! 👆 Er de eneste skoene gjør at jeg er i stand til å være på beina etter jobb. Og dermed verdt pengene for meg. 

Anonymkode: d5a10...41b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordNord skrev (21 timer siden):

Bruker Hoka til tur - funnet modeller som passer meg perfekt, og som er gode både i marka og på asfalt. 

Sketchers blir mer en hverdagssko, til jobb og fritid. Disse finner man gjerne på tilbud på OBS eller andre steder, og dermed har jeg kunne kjøpt flere par. Nydelige å gå i, men ikke like solide som Hoka til lengre turer. 

Hvilke Hoka modell har du? Jeg går mye på asfalt og grus.

Anonymkode: 5be3f...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (På 30.6.2022 den 15.34):

Joggeskoene er overalt. Helsepersonell, pasienter, skoleelever og bestemødre er bare få eksempler på brukere. 

Hvorfor er de så populære? Har du HOKA sko?

376706778_Skjermbilde2022-06-30kl_15_33_38.thumb.png.b43e1d148f2d950bafcdc0f5cf7bcf2a.png

 

 

 

Jeg bruker HOKA og har blitt bedre i hofte og kne. Går milevis på jobb. Å gå med de skoene er som å gå på mose eller bomull. Fantastisk bra sko. Bruker de ikke pga mote men bedre helse for føtter, bein, hofte, kne og rygg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 0.28):

Fordi kjente idrettsutdøvere bruker og reklamerer for de, Klæbo og Johaug f.eks. Det er ofte nok det.

Kjøpte et par til 50% i min lokale butikk, absolutt gode sko, men kan ikke si de hadde vært verdt de 2 000 kr de egentlig kostet, har hatt like gode Asics sko f.eks til godt unde 1000-lappen.

Anonymkode: e3ddf...3de

De er dyre hvis du kjøper siste modell til høyest pris. De jeg har kjøpt er ikke årets modell. Kjøper alltid på tilbud. Mine første kostet 850 kr Hoka clifton 6. De jeg har nå er  clifton 7. Kjøpte to par til prisen av 1 par. Så har jeg gode sko i flere år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...