AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Vi har vært sammen i 4 år(i 20 årene) og han er kanskje over gjennomsnittet glad i interiør og klær enn den vanlige mannen i gata. Og jeg synes det er helt fint jeg, at han bidrar når jeg er ute å kjøper klær og når jeg vurderer å kjøpe noe interiør til leiligheten vår. Han fletter også håret mitt, blitt helt rå på dutch braid for eksempel. Dette har jeg fortalt en nær venninne om og hun ga meg et skikkelig what the heck blikk og spurte meg om jeg var sikker på at han ikke var skjult homo som hun kalte det. Dette synes jeg var ganske dømmende? Hvorfor kan ikke menn være opptatt av interiør, klær, kunne flette hår som vi jenter? Anonymkode: 54a09...d72 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor kan ikke menn være opptatt av interiør, klær, kunne flette hår som vi jenter? Anonymkode: 54a09...d72 Det kan de vel være. Ikke noe galt i det. De kan også kle seg i kjole, nylonstrømper, lakksko, bh og Kvinnetruser med eller uten at samboers viten . Ikke noe galt i det heller. Men greit å avklare om mannen er bi eller homo hvis man ønsker å få barn eller ønsker å leve et tradisjonelt liv som mann og kone, og ikke med en transseksuell. Anonymkode: 48342...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Litt artig, egentlig. Kvinner, trans, bifile og homofile skal få lov til å være akkurat slik dem er og gjøre hva dem vil, men menn må være stereotypiske menn, men ikke på en mannsjåvinistisk, macho og/eller feministisk måte. Konklusjon av dagens samfunn: Alt er lov for alle, men ingenting av det menn gjør eller er er godt nok. Anonymkode: 75ade...82a 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Dersom du har et normalt sexliv og du vet han tenner på deg som kvinne så er han vel ikke homo. Bifil kan han jo være, men bare han vet. Uansett så er det jo alltid dette vi snakker om, likestilling,og den går begge veier. Om dette er hans interesser så er det jo helt greit. Så lenge dette ikke er ting som plager deg så ser jeg ikke problemet til venninnen din, og er ikke hun som er sammen med han. Anonymkode: 233af...5bc 1
Million Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Er det ikke noe som heter metroseksuell? Kanskje han er det? Ikke homo, men opptatt av typiske kvinneting likevel, som hudpleie og mote osv. 1
Blåjojo Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Fyren kan vel være heterofil selv om han interesserer seg for disse tingene? Ser ingenting galt i det. Er ikke alle menn som bryr seg kun om å bli skitten på hendene og drikke øl, vel? 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 Heteroseksuelle menn fletter bare tau og er kun opptatt av estetikk på høyt nivå, arkitekt og design av dyre møbler eller kunst er kjennetegn på heteroseksualitet. Alle kvinner som er opptatt av bil, kanskje drar den så langt at de blir mekanikere vet vi jo er tiltrukket av kvinner. Sånt har gått hånd i hånd siden bilens oppfinnelse gad vite. 🙄 Eller så er typen din en person som bare er seg selv, og han liker å få være med på å påvirke omgivelsene han bor i, som mange kvinner og gjør, andre ikke, uten at kjønnsorganet hans er involvert. Han tenkte ikke på at noen tenkte på hans kjønnsorganer om han flettet hår på dama si, en kreativ kunst jeg ikke får til/har interesse av. Det var et slag i trynet det her, å få vite på denne måten, her jeg sitter midt i livet med hestehale, at jeg nok er lesbisk. 😖 Anonymkode: dd65c...282
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Det er min mann også! Heldigvis. For jeg er dårlig på estetikk og interiør. Han tar ohså vare på seg selv med hudkremer og bryr seg og hvilke klær han går med. Selvfølgelig. Hadde aldri falt for en mann som går med utdaterte klær uten stil. Vi har vært sammen i snart 20 år. Er overhodet ikke noe feminint eller gay ved han. Anonymkode: 03023...65f 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Jeg er også (godt!) over gjennomsnittet interessert i interiør, dessuten shopper jeg mye klær og spesielt sko. Liker å lukte godt, så jeg har en svær samling av herre- og unisexparfymer. Har få «maskuline» interesser som fotball, gaming eller øldrikking/-brygging. Likevel er jeg 100% hetero. Da jeg jobber i et svært maskulint yrke, er det sjelden jeg har så mye å prate med de andre gutta om, utenom det rent jobbrelaterte. Ser ikke for meg å spørre de engasjert om de har prøvd den nye duften i YSLs Le Vestiaire Des Parfums-kolleksjon 😂 Anonymkode: 69619...13f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå