AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Det er mildt sagt terror!! Når du ser på TV, YouTube, hører på radio eller går ute. En reklame avbryter konstant!!! Jeg er så lei av de stemmene som er på reklamene! Jeg er lei trynene på de jeg må se. Jeg gir f i at en ny BigOne pizza er på markedet! Jeg gir f i at Power selger en TV til «kun 9000kr»! Jeg gir f i at en ny mirakelkrem mot rynker har kommer på markedet! Og jeg er lei den konstante bablinga på radio. Og jeg er lei alle bankene som lover gull og grønne skoger om du velger dem. De lyver alle sammen. Det er alltid noe skjult likevel. Nå har jeg skiftet flere radiokanaler fordi det ble så mye babling på den jeg hørte på, men jammen var det babling på alle andre og (musikk kanaler). Hvor kan vi evt gå sammen slik at det blir redusert med reklamer? Slutte med denne indirekte tiggingen! Her skal vi liksom være så miljøbevisst, men vi skal visst likevel kjøpe mer enn vi trenger absolutt hele tiden. Anonymkode: 9f498...1bd 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 streamingtjenester Anonymkode: 2a717...77d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Et eller annet sted skal inntektene til TV-kanalene komme fra. Hvor mye mer er du villig til å betale per mnd for å slippe reklamer? Anonymkode: 73ab0...9ce
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er mildt sagt terror!! Når du ser på TV, YouTube, hører på radio eller går ute. En reklame avbryter konstant!!! Jeg er så lei av de stemmene som er på reklamene! Jeg er lei trynene på de jeg må se. Jeg gir f i at en ny BigOne pizza er på markedet! Jeg gir f i at Power selger en TV til «kun 9000kr»! Jeg gir f i at en ny mirakelkrem mot rynker har kommer på markedet! Og jeg er lei den konstante bablinga på radio. Og jeg er lei alle bankene som lover gull og grønne skoger om du velger dem. De lyver alle sammen. Det er alltid noe skjult likevel. Nå har jeg skiftet flere radiokanaler fordi det ble så mye babling på den jeg hørte på, men jammen var det babling på alle andre og (musikk kanaler). Hvor kan vi evt gå sammen slik at det blir redusert med reklamer? Slutte med denne indirekte tiggingen! Her skal vi liksom være så miljøbevisst, men vi skal visst likevel kjøpe mer enn vi trenger absolutt hele tiden. Anonymkode: 9f498...1bd NRK. På de fleste/alle andre kanalene er det meningsløs babling innimellom reklamene også. NRK gir deg mye mer. Evt podcaster. Jeg hører bare på gratispodcaster. Det er litt reklame der også, men ikke på langt nær så mye. Anonymkode: 5d8ed...d56
Navani Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Jeg får sjeldent med meg reklame. Jeg bruker adblocker på laptop, så der går jeg glipp av reklame på YouTube. Tv-kanaler har jeg ikke, bruker heller streaming. Radio hører jeg aldri på, setter heller på en liste på Spotify. Er du ute etter ny musikk finnes det jo topp-lister. Har også meldt meg av alle e-post og sms-reklamer, og de få jeg fortsatt får på mail filtrerer jeg rett i en egen mappe så jeg ikke får varsler.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 Du må betale deg ut av det. Du kan betale for youtube premium eller bruke adblock-tillegg i nettleser om du sitter på PC. Slutt å se lineær TV, og se kun på streaming tjenester. For å unngå reklame på internett må du rett og slett betale. Det kommer nok en tid der du kan betale for å unngå reklame på sosiale medier, men enn så lenge er det lite valg på det. Dessverre får du ikke gjort noe med reklamen ute i samfunnet (på gata, bilder, bygninger osv). Anonymkode: 57c83...189
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Reklame er fra helvete. Anonymkode: f0ed3...557
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dessverre får du ikke gjort noe med reklamen ute i samfunnet (på gata, bilder, bygninger osv). Den avbryter ikke og skriker ikke, i det minste. Anonymkode: f0ed3...557
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: streamingtjenester Anonymkode: 2a717...77d Netflix er tilsynelatende reklamefrie når man betaler, men når du ser helten kjøre BMW eller Toyota og drikke Cola er det neppe tilfeldig. De har betalt for å få sitt produkt i filmen/serien. Produktplassering kalles det på fagspråket. Anonymkode: 90f37...30d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 Navani skrev (2 timer siden): Jeg får sjeldent med meg reklame. Jeg bruker adblocker på laptop, så der går jeg glipp av reklame på YouTube. Tv-kanaler har jeg ikke, bruker heller streaming. Radio hører jeg aldri på, setter heller på en liste på Spotify. Er du ute etter ny musikk finnes det jo topp-lister. Har også meldt meg av alle e-post og sms-reklamer, og de få jeg fortsatt får på mail filtrerer jeg rett i en egen mappe så jeg ikke får varsler. Jeg har adblocker på pcn, men da tjener du faktisk ikke poeng om du handler på en butikk du kan få tilbake penger som poeng eller poeng andre steder... så på tlf så har jeg det ikke. Anonymkode: 9f498...1bd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #12 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Netflix er tilsynelatende reklamefrie når man betaler, men når du ser helten kjøre BMW eller Toyota og drikke Cola er det neppe tilfeldig. De har betalt for å få sitt produkt i filmen/serien. Produktplassering kalles det på fagspråket. Anonymkode: 90f37...30d Jævla møkk! Er de helt desperate? Anonymkode: 9f498...1bd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #13 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et eller annet sted skal inntektene til TV-kanalene komme fra. Hvor mye mer er du villig til å betale per mnd for å slippe reklamer? Anonymkode: 73ab0...9ce Hva gikk galt? Når jeg var liten var det 2 reklamer om gangen i midten av en film eller serie... nå må vi plutselig betale ekstra for å unngå reklame? Anonymkode: 9f498...1bd 1
Navani Skrevet 30. juni 2022 #14 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har adblocker på pcn, men da tjener du faktisk ikke poeng om du handler på en butikk du kan få tilbake penger som poeng eller poeng andre steder... så på tlf så har jeg det ikke. Anonymkode: 9f498...1bd Joda, du må bare avinstallere og så installere igjen på pcen med mindre du shopper daglig så bør det ikke være et problem, tar ca 2 min maks. Jeg har det heller ikke på telefonen, men bruker ikke den til youtube.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #15 Skrevet 30. juni 2022 Navani skrev (8 minutter siden): Joda, du må bare avinstallere og så installere igjen på pcen med mindre du shopper daglig så bør det ikke være et problem, tar ca 2 min maks. Jeg har det heller ikke på telefonen, men bruker ikke den til youtube. Takk men det var mye styr for å handle på nett. Så går helt greit å gjøre det på PC. Jeg hater reklamer så intenst at jeg får lyst til å myrde de som snakker der! Og de som sender reklamen. Og de som produserer varene det reklameres for! Anonymkode: 9f498...1bd
Honey Dew Skrevet 30. juni 2022 #16 Skrevet 30. juni 2022 Det er veldig lett å slippe reklame på Youtube. Det er bare å betale en liten sum i måneden (tror det er 69 kroner) så slipper du reklamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå