Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei det ble slutt mellom meg og eksen for noen mnd siden. Vi hadde litt frem og tilbake forhold en periode, ikke noe dramatisk. Jeg har vært i sort en stund men den siste uken har jeg hatt tre drømmer som var så "virkelig" at jeg ikke visste om de hadde skjedd når jeg våknet. 

I natt drømte jeg at jeg og eksen var på en liten hytte, vi skulle sove sammen i en seng og jeg flyttet dynen for å legge meg ned ved siden av han og der lå tarot kortet 2 begre, og jeg tok det og gjemte det. 

Drømte for noen dager siden at jeg fikk en melding på messenger der det stod "jeg tenker masse på deg" og jeg gjemte mobilen og gråt. 

Drøm 3: Drømte at jeg holdt i telefonen mens en venninne holdt meg i hånden og vi stirret lenge på tlf til navnet hans dukket opp og han ringte. Jeg tok tlf og begynte å gråte men kunne aldri høre hva han sa. 

Anonymkode: 2df0f...392

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betyr ikke nødvendigvis noe særlig mer enn at du tenker på ham og er lei deg over bruddet og hjernen din går gjennom noen av de sterke følelsene i søvne. Det er normalt.

Anonymkode: 9cf3e...523

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr ikke nødvendigvis noe særlig mer enn at du tenker på ham og er lei deg over bruddet og hjernen din går gjennom noen av de sterke følelsene i søvne. Det er normalt.

Anonymkode: 9cf3e...523

Ja det er nok den mest sannsynlige grunnen. Bare føles rart, jeg er ikke vanligvis en som har den type drømmer. Siste drøm jeg hadde som jeg husker før dem her, var at jeg var gjest hos Skavlan og ble kjempe irritert for at han ikke hadde tatt på seg en hvit dress jeg hadde plukket ut til han. Så jeg kastet vann på han 😆

Anonymkode: 2df0f...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...