AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 For min egen del, tipper 12%. Anonymkode: b2a1a...3f4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For min egen del, tipper 12%. Anonymkode: b2a1a...3f4 Nevn også hva slags type kreft du evt. tror det er mest sannsynlig at du har. Anonymkode: b2a1a...3f4
Flamme Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Ekstremt liten...? Har ingen indikasjoner på sykdom.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Jeg hadde kreft celler som gynekologen på sykehuset sa ville blitt til kreft når jeg ble ca 40 Så uten celleprøve, hadde prosenten vært 100%. Sykt å tenke på 😅 Men alle i slekta mi har egentlig dødd av kreft, så at jeg en eller annen gang kommer til å få det (om ikke noe annet tar meg først), er vell egentlig 100% det også… men alle får vell kreft til slutt? Om man lever lenge nok. Kroppen og cellene er ikke laget for å vare evig, selv ikke de cellene som produserer nye celler Men, alle har unormale celleendringer. Spørsmålet er bare om det blir til kreft klumper som sprer seg. Celleforandringer kan være virus, det kan være et blåmerke, en skrape på armen. Men mest sannsynlig vil cellene gjøre jobben riktig og heele området. Jeg syntes faktisk autoimmune sykdommer er skumlere, da angriper kroppen sine egne celler. Jeg har et arr som bare vokser og vokser, unormale celleforandringer, men det er jo ikke kreft. Men her og nå på dette tidspunktet, vil jeg gjette at jeg sikkert har noe unormale celleforandringer i tarmen som har vært betent i 10 år. Det blir nok til kreft en eller annen gang 🤷🏼♀️ Celleforandringene jeg hadde i livmorhalsen var pga en kraftig klamydia infeksjon og hpv virus. Kroppen klarte ikke bekjempe det selv, så det ble celleforandringer legene mente jeg burde fjerne, for ellers ble det kreft om 10 år men nå bare snakker jeg meg bort, jeg gjetter 30% 😂 Hvorfor tipper du 12%? Anonymkode: d26ba...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå