Gå til innhold

Vet noen om hotell på gran canaria (arguineguin eller patalavaca) til Max 500; natta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lite  penger for tiden men har en syk venninne der nede som jeg har lyst å dra å overraske til høsten. Har ikke råd til mer enn 500 kr natta for et hotellrom men er det å oppdrive et slikt tilbud? trenger ikke frokost inkludert og veranda er det eneste jeg er absolutt nødt å ha. Noen erfaringer ? 
Jeg finner hotellerom på nettet for den prisen men blir det ikke alltid lakt litt på når det er sesong?   Er det en bra side hvor man kan forhåndsbestille hotell for eksempel for 3 uker ?

takker for tips:)

Anonymkode: c5317...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sjekk om noen har en timeshareandel de ikke skal bruke hvis det går

Anonymkode: 8dee5...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må søke opp datoene du vil reise, da får du opp prisen for de ulike hotellene i den perioden. Den prisen som kommer opp om du ikke har spesifisert datoer er gjerne det absolutt billigste ratene de har på rom. Det er noen ganger billigere å booke direkte gjennom hotellets egen nettside, fremfor gjennom de store bookingsidene. Så om du finner et hotell du liker på en av bookingsidene, men det er litt for dyrt, så kan du sjekke hotellets hjemmeside bare for sikkerhets skyld.

Om du ikke finner hotell som er billig nok, kan du eventuelt sjekke om du finner et hostel. Det er også mulig det finnes campingplasser i nærheten, som har rimelig overnatting under tak, altså så du slipper å ta med telt. Om du er kvinne kan du melde deg inn i facebookgruppen Host a sister https://www.facebook.com/groups/hostasister/about/. Eller så kan du sjekke ut coachsurfing. 

Dette i tillegg til de to tipsene du allerede har fått, de bør du absolutt undersøke nærmere. 

Anonymkode: a627a...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...