Gjest MannSomLurer Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Hva i helvete skal dere med menn, jenter, for hvis man leser her så er det jo noe gærnt med samtlige??
Maxine Grey Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Jeg skal IKKE påstå at Max er hundre prosent, ja ikke engang helt i orden lenger, heller, men han har vært min mann i 32 år, så det er vel tydelig at jeg "skal noe med ham - "
Nabodama Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Han har sine feil, og jeg har mine. Men vi lar ikke det få noen betydning, vi har det flott sammen! Hadde forøvrig ikke syntes det var noe særlig å ha en mann uten feil, det skulle blitt noe å leve opp til, ettersom jeg selv slett ikke er feilfri! (Har forresten ikke klaget på ham heller)
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 Jeg visste ikke at det finnes menn(eller kvinner) uten dårlige sider... Trådstarter, jeg tror du må vise meg dem!
Gjest Sexy Sadie Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Det finnes gærninger blandt begge kjønn.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #9 Skrevet 15. november 2005 Det er vel alltid sånn at det er dritten man får høre - det gjelder også når damene her inne klager på mennene sine. Det er frustrasjoner som må ut. Når alt er bra, så er jo alt bra, og det tar man mer som en selvfølge og er ikke noe man skriker ut om. Det er når vi er sinte og skuffet at vi skriker ut, ikke sant? Som med innvandrerne også - vi hører vel aldri noe om alle de som aldri gjør noe galt, aldri skyter etter hverandre på gata, og går på jobb og betaler sine utgifter som hvem som helst... det er de gærne vi hører om, ikke sant? og dermed tror vi at det er det gjengse...
Gjest Bellatrix Skrevet 15. november 2005 #10 Skrevet 15. november 2005 Det er vel alltid sånn at det er dritten man får høre - det gjelder også når damene her inne klager på mennene sine. Det er frustrasjoner som må ut. Når alt er bra, så er jo alt bra, og det tar man mer som en selvfølge og er ikke noe man skriker ut om. Det er når vi er sinte og skuffet at vi skriker ut, ikke sant? Som med innvandrerne også - vi hører vel aldri noe om alle de som aldri gjør noe galt, aldri skyter etter hverandre på gata, og går på jobb og betaler sine utgifter som hvem som helst... det er de gærne vi hører om, ikke sant? og dermed tror vi at det er det gjengse... ← Nettopp. Jeg husker også for en stund siden da jeg skrev noe positivt om mannen og jeg fikk pepper fordi folk kunne bli såret over å lese om noe bra.
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 15. november 2005 #11 Skrevet 15. november 2005 Det er slettes ikke noe gærnt med alle menn. Selv har jeg et eksemplar av arten som definitivt ikke er feilfritt, men likevel er han verdens beste, synes jeg. Og som det ble sagt før i denne tråden: Herreguuuuuud, noe så kjedelig som en totalt feilfri mann! Og herregud så komplett mislykka jeg hadde kjent meg ved siden av en sånn en! Saken er vel heller den at mange av dem som skriver inn her gjør det fordi de er i en konkret situasjon som de ønsker andres tilbakemeldinger på eller innspill til. Og så er nå vi jenter slik da, at det ofte er når noe ikke er helt bra at vi spør hverandre om sånt. Verre er det ikke.
Gjest MannSomLurer Skrevet 15. november 2005 #12 Skrevet 15. november 2005 Har dere lest om all frustrasjonene på denne siden?
Leo Skrevet 15. november 2005 #13 Skrevet 15. november 2005 Jada, men du må jo forstå det at når alt er helt fint, så er ikke det noe "å skrive hjem om"! "Jeg-ble-så-glad-da-mannen-min-hadde-vasket-gulvet-og-laget-middag-da-jeg-kom-hjem-fra-jobb-i-dag!"-tråder er jo ikke særlig engasjerende for noen... Det er når problemene melder seg (Og det gjør de alltid i større eller mindre grad ) at det dukker opp problemstillinger som det kan være interessant å høre andres mening om. Det er jo vanligvis liten vits i å diskutere noe som ikke er et problem! Du må m.a.o. forstå at vi skriver masse om det på KG når mennene våre oppleves som et problem, lite når de er helt OK og når de er på sitt mest fantastiske, tenker vi ikke på KG i det hele tatt!
Gjest Manic Skrevet 15. november 2005 #14 Skrevet 15. november 2005 Jada, men du må jo forstå det at når alt er helt fint, så er ikke det noe "å skrive hjem om"! "Jeg-ble-så-glad-da-mannen-min-hadde-vasket-gulvet-og-laget-middag-da-jeg-kom-hjem-fra-jobb-i-dag!"-tråder er jo ikke særlig engasjerende for noen... Det er når problemene melder seg (Og det gjør de alltid i større eller mindre grad ) at det dukker opp problemstillinger som det kan være interessant å høre andres mening om. Det er jo vanligvis liten vits i å diskutere noe som ikke er et problem! Du må m.a.o. forstå at vi skriver masse om det på KG når mennene våre oppleves som et problem, lite når de er helt OK og når de er på sitt mest fantastiske, tenker vi ikke på KG i det hele tatt! ← Nettopp!! Og så må jeg få lov til å legge til at dette er jo et kvinneforum da Da blir det flest innlegg fra kvinner om menn. Men fra tid til annen er det jo også mannfolk innom og lufter en problemstilling om kvinner... Men de er jo i mindretall her inne og drukner vel i megnden..
Gjest TomKrus Skrevet 15. november 2005 #15 Skrevet 15. november 2005 Har dere lest om all frustrasjonene på denne siden? ← Vi nordmenn er flinke til å dele sorger. Gleder holder vi for oss selv. Det er eder og galle som er vår spesialitet. Ikke å spre glede.
Gjest seroxata Skrevet 17. november 2005 #16 Skrevet 17. november 2005 er veldig så fornøyd med min mann iallefall...
Gjest *kosejoker* Skrevet 17. november 2005 #18 Skrevet 17. november 2005 Enig med de som har skrevet at vi gjerne forteller om problemene. Ikke bare fordi vi tar de "gode dagene" som en selvfølge, men også fordi at det ofte er problemer vi kvinner føler vi trenger å snakke om. Frustrasjonen må ut, og i motsetning til mange menn lar vi den få slippe ut. Derfor leser man mye frustrasjon, men det finnes da også mange tråder hvor flere gleder seg over menn de har møtt? :klø: Selv har jeg en tendens til å bli mest tiltrukket av menn som er langt fra feilfrie, så jeg er glad for at det finnes mange av dem
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #19 Skrevet 18. november 2005 Hva i helvete skal dere med menn, jenter, for hvis man leser her så er det jo noe gærnt med samtlige?? ← Hvis du leser her, vil du se mye flott om fine menn også. Men - folk flest pleier å henge seg opp i det negative.
Gjest Lille Silje Skrevet 18. november 2005 #20 Skrevet 18. november 2005 Hehe, stakkars. Sympatien min er på bånn. Nå er jeg skikkelig heartbroken og bitter. Hehe, men nei ikke noe grunnleggende galt med dere så vidt jeg kan se, men dere er så enkle at dere blir kompiserte.. ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå