AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg ønsker å dra en helg til Polen til høsten. Tenker fredag til tirsdag morgen. Men hvor kjøper dere rimelige flybilletter? Hotellanbefalinger? Hvordan komme seg fra flyplass til hotell? Hadde dere valgt krakow eller Gdansk? Hva er det å se/gjøre? Jeg reiser med et barn i skolealder, og som dere skjønner så har jeg aldri vært i Polen før. Tar i mot alle tips! Anonymkode: cb12c...540
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Søk på finn etter flybilletter.. Anbefaler sopot rett utenfor Gdansk, grand hotel sopot var utrolig flott,, skal selv ned dit i september ❤️ Anonymkode: 2ab87...1b9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Søk på finn etter flybilletter.. Anbefaler sopot rett utenfor Gdansk, grand hotel sopot var utrolig flott,, skal selv ned dit i september ❤️ Anonymkode: 2ab87...1b9 Takk for svar! Hotellet var nydelig. Er det noe spesielt du vil anbefale å oppleve i Sopot? Er det lett å komme seg derfra til Gdansk? Anonymkode: cb12c...540
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Hotellet var nydelig. Er det noe spesielt du vil anbefale å oppleve i Sopot? Er det lett å komme seg derfra til Gdansk? Anonymkode: cb12c...540 Jeg liker bedre Gdansk enn Sopot, Sopot er en badeby og det er lite som skjer utenfor sesongen. Vet ikke hva du mener med høsten, men ville valgt Gdansk over Sopot i høstferien. Det tar kanskje 20 min med taxi mellom disse stedene. Så det er fullt mulig å ta seg en tur til Sopot for å gå tur på piren. Kan anbefale å bruke uber i Gdansk. Billigere og du slipper å forklare hvor du skal. Jeg har vært flere ganger med barn i Gdansk. Det er et teknisk museum i Gdansk og et i Gdynia, vi likte begge. Dere kan ta sjørøverskip til Westerplatte som er stedet er andre verdenskrig startet. Gdansk zoo er også fin. Ellers er gamlebyen nokså trygg å gå i uten for mye trafikk og det er mange barnevennlige restauranter. Og kan anbefale forum Gdansk og Galeria Baltica for shopping. På fotballstadionen i Gdansk har de en del aktiviteter som escape room og go cart. Og det er en trampolinepark ikke så langt derfra også. Anonymkode: 8b7b6...0e9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Dersom wizz air flyr fra en flyplass nær deg bruker de å være rimelige. Anonymkode: 8b7b6...0e9
kri.star Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Wizzair flyr flere ganger i uken fra Flesland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå