Gå til innhold

Innekatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere definere en katt som av fri vilje er ute 2 ganger om dagen i 5 min og skriker og hyler for å komme inn igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler* den er i alle fall ikke glad i å være ute... Min pus er så kaldt innekatt, men det er pga det går en veldig trafikert vei rett uten for her, og jeg vil jo gjerne ha pusen min litt til..

Skrevet
Vil dere definere en katt som av fri vilje er ute 2 ganger om dagen i 5 min og skriker og hyler for å komme inn igjen?

Dette vil jeg kalle en innekatt både i sinn og skinn! :hoho:

Skrevet (endret)
Dette vil jeg kalle en innekatt både i sinn og skinn!  :hoho:

En ut-og-inn-katt, kanskje? :-D

Endret av NullHull
Skrevet

hehe mulig det ja :) Vi bor også rett ved en vei, men hun går ikke lengre enn ut i hagen (på andre siden av huset), har faktisk ikke sett henne på den siden hvor veien er noen gang!

Nå hadde hun vært ute siden halv 7 og lagde et styr med kjefting "hvorfor glemte du meeeeg?" Jeg tror nok det er det den sier ja!

Gjest Catwoman
Skrevet

Høres ut som min katt det :ler: Prøvde å hive henne ut i sta for at hun skulle få lufte seg litt før jeg reiser, og så sur hun ble... nå ligger hun på badegulvet på varmekablene og furter :ler:

Skrevet (endret)

Hei, dette kjenner jeg igjen.

Mine tre katter er innekatter.

Men jeg har en stor balkong som de "elsker å være på" eller vil ut til rettere sagt!

De maser om å få komme ut,maser og maser, men når de først har kommet ut vil 2 av dem alltid inn igjen med en gang..SLÅR ALDRI FEIL. :ler:

Når jeg så lukker igjen vinduet som er ut mot balkongen, vil de ut igjen...?

Dette har nok noe med at det er kaldt ute, for på sommeren er de der hele dagen!

Han som blir igjen på balkongen uansrett vær, er en langhåret katt - fryser vel ikke like lett da, som de to som er korthåret.

Katten til trådstarter, er vel en katt som kan defineres som en....litt pysete utekatt, eller en som kun skal ut for å sjekke teritorie sitt, for å se om alt er greit liksom.Eller en innekatt med litt merkelige vaner...

uansett, KATTER ER RARE!

HUNDER HAR EIERE, KATTEN HAR TJENERE! :sjarmor:

Endret av Miloine
Skrevet

masse morsomme kattepuser her :D

I dag var hun glad i meg, for hun ble aldri sluppet ut i dag tidlig! Siste jeg så før jeg gikk ut døra var en laaang katt som lå og slasket seg på gulvet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...