AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg har akkurat kommet hjem fra jentetur til Sopot/Polen, vi var 5 venninner som reiste sammen hvorav ene venninna er overvektig.. Vi var i 4 dager og opplevde ekstremt dårlig behandling av polakkene.. Vi ble skreket til, sett ned på, spyttet på og mye mer, vi merka fort at de hadde problemer med kun denne ene av oss, for om vi f.eks gikk elene på butikken eller delte oss opp ble vi møtt med smil og en langt høfligere tone.. Dette er det verste vi noen gang har opplevd. Overalt hvor vi gikk ble vi skreket på (skjønner ikke et kvekk polsk, men skjønner toneleie og ansiktsutrykkende), vi opplevde. Også ene taxien vi bestilte som bare kjørte avgårde før vi fikk satt oss inn, folk flyttet seg bort fra oss på ene restauranten, vi (hun) ble bedt om å forlate klesbutikker med beskjed om at de ikke hadde str hennes.. Denne turen er det verste jeg har vært på, følte vi ble mobbet av en hel nasjonalitet. Ingen var hyggelig mot oss med mindre vi gikk alene eller uten vår overvektige venninne.. Vi er alle helt knust etter turen men venninna var har det så klart langt verre, vi alle merka det handlet om henne.. Hun gjorde ikke noe galt! Hun er en stille og reservert jente som aldri plager noen, likevel ble hun behandlet som søppel💔 Hva i allverden er det med polakkene? Er dette vanlig? Anonymkode: 1c2c0...b0e 13
Motelvibes Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Det må være noe annet. Hvilke klær brukte hun? Noen spesielle tatoveringer eller annet? Kan være ett eller annet som har signalisert noe feil. 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Jeg var i Sopot i 2019. Var vel per definisjon overvektig med bmi på 26/27. Min mor også. Ingenting annet enn hyggelig oppførsel fra polakkene. Opplevde ingenting uhøflig eller dårlig service. Anonymkode: be012...54a 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Just now, Motelvibes said: Det må være noe annet. Hvilke klær brukte hun? Noen spesielle tatoveringer eller annet? Kan være ett eller annet som har signalisert noe feil. Det var vannvittig varmt og vi gikk alle I enkle sommerkjoler som forøvrig alle andre kvinner der gjorde.. Hun har ingen tatoveringer, men jeg derimot har mange tatoveringer på armer og ben, jeg ble behandlet pent når jeg gikk alene.. Hun er ikke en som gjør mye av seg, så det var ikke oppførsel eller bekledning det var noe galt med Anonymkode: 1c2c0...b0e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Synes det virker veldig spesielt, det finnes da overvektige mennesker i Polen også. Hvor stor er hun? Anonymkode: e6a57...bda 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Synes det virker veldig spesielt, det finnes da overvektige mennesker i Polen også. Hvor stor er hun? Anonymkode: e6a57...bda Ganske stor, fedme blir vel kansje mer riktig.. Hun er nå på slankeprogram for operasjon, så hun er stor, men synes likevel ikke det gir noe grunn til så dårlig behandling Anonymkode: 1c2c0...b0e
Kaneel Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har akkurat kommet hjem fra jentetur til Sopot/Polen, vi var 5 venninner som reiste sammen hvorav ene venninna er overvektig.. Vi var i 4 dager og opplevde ekstremt dårlig behandling av polakkene.. Vi ble skreket til, sett ned på, spyttet på og mye mer, vi merka fort at de hadde problemer med kun denne ene av oss, for om vi f.eks gikk elene på butikken eller delte oss opp ble vi møtt med smil og en langt høfligere tone.. Dette er det verste vi noen gang har opplevd. Overalt hvor vi gikk ble vi skreket på (skjønner ikke et kvekk polsk, men skjønner toneleie og ansiktsutrykkende), vi opplevde. Også ene taxien vi bestilte som bare kjørte avgårde før vi fikk satt oss inn, folk flyttet seg bort fra oss på ene restauranten, vi (hun) ble bedt om å forlate klesbutikker med beskjed om at de ikke hadde str hennes.. Denne turen er det verste jeg har vært på, følte vi ble mobbet av en hel nasjonalitet. Ingen var hyggelig mot oss med mindre vi gikk alene eller uten vår overvektige venninne.. Vi er alle helt knust etter turen men venninna var har det så klart langt verre, vi alle merka det handlet om henne.. Hun gjorde ikke noe galt! Hun er en stille og reservert jente som aldri plager noen, likevel ble hun behandlet som søppel💔 Hva i allverden er det med polakkene? Er dette vanlig? Anonymkode: 1c2c0...b0e Din overvektige venninne utfordrende kledd eller mørk i huden? 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det var vannvittig varmt og vi gikk alle I enkle sommerkjoler som forøvrig alle andre kvinner der gjorde.. Anonymkode: 1c2c0...b0e Hva er enkle sommerkjoler? Anonymkode: 7c45a...32d 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Jeg er 20 kg overvektig , og har alder blitt dårlig behandlet i Polen. Jeg tror også det må være noe annet som er årsaken, evt at dere bare var veldig uheldig med de dere møtte på. Leit at dere følte det sånn❤️ Anonymkode: 9636d...846 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 16 minutter siden, Kaneel said: Din overvektige venninne utfordrende kledd eller mørk i huden? Nei, 100%norsk med blondt hår og blå øyne, ikke utfordrende kledd i det hele tatt, hun er klar over str sin og ønsker å skjule kroppen sin, hennes kjoler dekket mer enn våre, gjerne lange ermer og ned til knærne, null utringning.. Anonymkode: 1c2c0...b0e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 20 kg overvektig , og har alder blitt dårlig behandlet i Polen. Jeg tror også det må være noe annet som er årsaken, evt at dere bare var veldig uheldig med de dere møtte på. Leit at dere følte det sånn❤️ Anonymkode: 9636d...846 Her snakker vi kansje 100kg overvekt.. Hva kan være årsak til så elendig behandling da? Anonymkode: 1c2c0...b0e
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #12 Skrevet 30. juni 2022 (endret) Jeg kjenner noen tjukke polakker, de bor i Norge da, kanskje de er sånne fedmeflyktinger Endret 30. juni 2022 av lurven
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #13 Skrevet 30. juni 2022 Kanskje fordommer mot overvektige turister eller noe 🤷♀️ virker jo litt som at det kan være det de reagerer på. Husk hvordan Russere oppfører seg mot homofile, så det blir jo litt samme stil. Men alle polakker jeg kjenner er veldig hyggelig da. Anonymkode: df3ea...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #14 Skrevet 30. juni 2022 Trodde sikkert dere var russere. Anonymkode: 1e2d5...905 7 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #15 Skrevet 30. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje fordommer mot overvektige turister eller noe 🤷♀️ virker jo litt som at det kan være det de reagerer på. Husk hvordan Russere oppfører seg mot homofile, så det blir jo litt samme stil. Men alle polakker jeg kjenner er veldig hyggelig da. Anonymkode: df3ea...a0e Følte det var fordommer mot overvektige ja.. Anonymkode: 1c2c0...b0e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #16 Skrevet 30. juni 2022 Oi wow...! Jeg var i Sopot med en stor gjeng hvor hun ene var overvektig, merket ikke noe til det da.. men nå var vi mange og jeg var ikke tettest med henne. Kanskje de trodde dere var russere.. Anonymkode: c0e75...404 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #17 Skrevet 30. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Polakkene hater jo mørkhudede og homofile. Noen andre i gruppa de har reagert på? Anonymkode: 8c4be...4ea Nei, det var henne, og oss når vi var samlet.. Blikkene falt utelukkende på henne. Skrikingen var rettet mot henne, spyttingen var mot henne.. Da vi ankom gikk jeg og en annen alene til butikken for å kjøpe tannkost, fikk god pekehjelp av hyggelige polakker og ble møtt med et smil av kassedamen i butikken, første intryyket var bra for oss to iallefall.. Anonymkode: 1c2c0...b0e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #18 Skrevet 30. juni 2022 Tror ikke det skyldes overvekt: de dere møtte er lei turister, de trodde dere var russere, de oppførte seg vanlig «østeuropeisk» (det er jo endel mindre hyggelig enn det vi er vant til) og dere la etterhvert ekstra merke til alle som var slik Anonymkode: 274aa...0e8 5 2
Viktualia Skrevet 30. juni 2022 #19 Skrevet 30. juni 2022 Skriking og spytting? Det er jo helt sinnsykt. Stakkars venninna di. Jeg er ikke fullt så tjukk, men stor nok, og har ikke opplevd noe som helst i den retningen i Polen. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #20 Skrevet 30. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror ikke det skyldes overvekt: de dere møtte er lei turister, de trodde dere var russere, de oppførte seg vanlig «østeuropeisk» (det er jo endel mindre hyggelig enn det vi er vant til) og dere la etterhvert ekstra merke til alle som var slik Anonymkode: 274aa...0e8 Det var ikke slik mot oss andre noen gang om hun ikke var med, hun merket selv at dette var rettet mot henne Anonymkode: 1c2c0...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå