Gå til innhold

Noen som har hvit tatovering?🤍

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å ta en tatovering nå i sommer og jeg vil den skal være hvit. Synes motivet jeg har sett meg ut var helt nydelig i hvitt blekk.🤍 Jeg er ganske hvit i huden, så at den vil forsvinne mer og mer etterhvert er jeg forberedt på. Men, den gulner vel ikke?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ba14c...74f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De ser ganske jævlige ut etter hvert, men heldigvis bedre enn de i mørkere blekk.

Anonymkode: d07e6...c49

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De ser ganske jævlige ut etter hvert, men heldigvis bedre enn de i mørkere blekk.

Anonymkode: d07e6...c49

Hvordan jævlige?😌

Anonymkode: ba14c...74f

Skrevet

Er du lys i huden, vil en hvit tatovering se ut som et litt føkka arr, og de aller fleste tatovører vil ikke anbefale det. En ting er å bruke hvitt blekk for å fremheve andre farger, men når hele tatoveringen skal være hvit, vil det bare se rart ut, selv hvis du får litt farge fra sola.

• 2 uker senere...
Skrevet

En tatovør kan dessverre ikke love at hvitt blekk ikke gulner. Det mange gjør er å tatovere over med svart hvis det blir gult. Da har du fremdeles en fin tatovering. 

Hvis du ikke vil kanskje måtte tatovere over med svart eller at den kan bli gul er det best å ikke ta den tatoveringa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...