Gå til innhold

Runking og sexlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn som er i forhold, får dere mindre lyst på sex med dama på kvelden hvis dere har runket tidligere på dagen? 

Anonymkode: 11629...7f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, til en viss grad vil det være slik. For min del er det verre at utløsningen tar lang tid, og at hun helst vil ha kjappiser. Så lenge hun har mindre lyst, og til helt uberegnelige tider, så nytter det ikke å planlegge.  

Anonymkode: 28d40...da9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Runkefrekvensen påvirker ikke lysten på kona. 

Anonymkode: 57394...cb7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere menn som er i forhold, får dere mindre lyst på sex med dama på kvelden hvis dere har runket tidligere på dagen? 

Ja det stemmer. men med flere utløsninger så blir det fortere stiv. om jeg ikke får utløsning på en uke så er vanskeligere å få den stiv

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (2 timer siden):

Ja det stemmer. men med flere utløsninger så blir det fortere stiv. om jeg ikke får utløsning på en uke så er vanskeligere å få den stiv

Luksus problem med andre ord en hel uke uten utløsning, er det som å være 13 når man uten som helst grunn satt med penn og papir og jobbet med den kjedeliste oppgave. Før man plutselig fikk en annen oppgave å prøve å krysse beina i rett stilling. For jentene lagde lek ved å se under pulten hvem som hadde ereksjon. Kunne aldri gå med løs boksa mens med jeans strammet den seg til låret. Nå kan ihverthall en utløsning fikse det i en alder av 30. Men mer enn en uke kan dama mi nesten bare gi en literal blow job ved å holde den fast og bare, puste, blåse ånde i rett takt noen minutter før et par håndtrekk er jobben gjort.

Anonymkode: 41906...b53

Skrevet (endret)

Om jeg runket tidligere på dagen har  ingen betydning for hvor mye jeg  har lyst på sex med dama om kvelden.

Hvis jeg ikke får utløsning blir jeg lettere sur, som kan føre til at vi ikke har sex.

Hvis jeg runker tidligere på dagen og ikke blir sur, er det større sjanse for at dama også har lyst,

Om vi har hatt sex tidligere på dagen, har jeg mer sexlyst på kvelden og neste dag.

Om vi ikke har sex igjen om kvelden sover jeg likevel bedre.

Da drømmer jeg ofte om dama.

Endret av Syngemann
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Nei ikke i det hele tatt. Selv etter sex om det ikke er for sent, kan det hende at jeg blir kåt og må runke igjen når jeg tenker på den gode sexen vi hadde.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne aldri gå med løs boksa mens med jeans strammet den seg til låret.

Skjønte ikke dette? 

Anonymkode: 178fe...7fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønte ikke dette? 

Anonymkode: 178fe...7fa

Litt skrive feil, det skulle så løs bukse. Men for å vær mer direkt, hvis jeg gikk meg jogge bokse for eksempel på den tiden så kunne de kjempelett se at jeg hadde random ereksjon under pulten i timen siden det hadde kommet til å sto opp som et telt. 

Mens når jeg hadde på meg jeans så kunne jeg flytte på den slik at den lå ned på låret mitt og så bare løfte opp motsatt bein slik at foten lå direkte over ereksjonen. Etter jeg trodde det var nok at den bare lå ned låret, men en av jentene under "inspeksjon" hadde klart å se utlinjen som formet seg rundt låret. 

Anonymkode: 41906...b53

AnonymBruker
Skrevet

Typen min sier at det ikke har noen betydning, og det tror jeg faktisk er sant også. Dersom vi ikke har samleie om morgen for eksmpel runker enten jeg han eller så gjør han det selv. Det har ikke betydning for sex senere på dagen. Han sier det rett og slett hander om at "tanken må tømmes". Det tror jeg gjelder ganske mange.

Anonymkode: e83b8...b1e

Skrevet

Jeg har igrunn ikke behov for å runke i forhold, for nytelsen er aller best når den deles😉

Men det onaneres vel også mest i forhold med ulik sexlyst. Orgasmen må bare ut, enten man vil eller ikke. Og det er jo også viktig å få det ut, av helsemessige årsaker og for vedlikehold av sexlysten. Så hun skal være utrolig tøff ho dama, som nekter meg å onanere.. da skal hun sannelig få kjenne på utmattelse i senga😅

• Hjerte 1
Skrevet
feliek54 skrev (På 30.6.2022 den 21.01):

Her er det omvendt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 7.23):

Han sier det rett og slett hander om at "tanken må tømmes". Det tror jeg gjelder ganske mange.

Anonymkode: e83b8...b1e

Dette er selvfølgelig et uttrykk som egentlig betyr «jeg er kåt og vil ha orgasme».

Finnes ingen tank som må tømmes.

Anonymkode: b6ad5...ccb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...