Gå til innhold

Økt sexlyst....forslag til komfortable stillinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg blitt helt håpløs, er 4mnd gravid. Sexlysten har tatt helt av, kunne blitt kn*lla 2-3 ganger om dagen fint.

Nå ligger jeg mest på siden når han tar meg, eller jeg rir han....forslag til andre gode? Suger han gjerne som avveksling.

Anonymkode: 5568d...49b

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bakfra :) Det funka best her, spesielt i 3.trimester når lysta var høyest her.

Anonymkode: d6d9c...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare 4 mnd på vei så funker vel alle stillinger? Magen er vel ikke enorm ennå?

Anonymkode: 8345e...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær kreativ og lev det ut. De aller fleste stillinger bør fungere veldig greit en stund til. 

Sa til mannen, da jeg var rundt fire mnd, at hvis vi skulle ha skikkelig bra sex så ble det nå. Blir naturlige begrensninger enn periode på slutten og i tiden etter fødselen, så det blir ikke like spennende selv om det er godt med nærhet og intimitet. Men veldig fint å ha fylt opp den kontoen, så man har noe å leve på. 

For min del nå, som høygravid med bekkenløsning, hemoroider, kynnere, halsbrann og en diger mage er det stort sett bakfra som fungerer best. 

Anonymkode: 09ab1...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vær kreativ og lev det ut. De aller fleste stillinger bør fungere veldig greit en stund til. 

Sa til mannen, da jeg var rundt fire mnd, at hvis vi skulle ha skikkelig bra sex så ble det nå. Blir naturlige begrensninger enn periode på slutten og i tiden etter fødselen, så det blir ikke like spennende selv om det er godt med nærhet og intimitet. Men veldig fint å ha fylt opp den kontoen, så man har noe å leve på. 

For min del nå, som høygravid med bekkenløsning, hemoroider, kynnere, halsbrann og en diger mage er det stort sett bakfra som fungerer best. 

Hvilke mnd er du i nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvilke mnd er du i nå?

Uke 35, så snart i mål😊

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg er lengre på vei enn deg, og det aller meste av stillinger funker helt fint. Jeg er litt polstret fra før av, så det kan jo hjelpe på at det ikke er særlig ubehagelig i noen stillinger, det kan være annerledes om man er ganske tynn fra før, og så plutselig har litt kul?

Anonymkode: 7c6f8...20f

AnonymBruker
Skrevet

4 måneder på vei, er du meget overvektig? 

Anonymkode: 326bd...b24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

4 måneder på vei, er du meget overvektig? 

Anonymkode: 326bd...b24

Min teori (som er overvektig selv) er at det er mer komfortabelt som overvektig  sånn sett😂 jeg har hvertfall null problem med samme stillinger som før.

Anonymkode: 7c6f8...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...