AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Jeg har vært bruker her inne i 10+ år. Med forskjellige brukernavn, vel og merke. På 10+ år, har livet mitt (så klart) forandret seg, og noe ikke. Men det som ikke har forandret seg, er damene på kg. Like sure, like kjeftete og like opptatt av sine egne meninger, uten å registrere at andre ikke nødvendigvis mener det samme. For gud forby om man ikke har samme mening som en hjernedød høne. Da er man troll, dum, useriøs. Så, fortell. Hvorfor er det sånn. Hvorfor er flesteparten her inne sure kjerringer? Jeg tviler på at de som kaster seg over tastaturet her inne, er like ekle og grinete i den virkelige verden. Eller tar jeg feil? 🤓 Anonymkode: 18c65...634
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Internett gangsters Keyboard warriors Men i virkeligheten er de miserable og lei livet, ingen lidenskap i livet dems Anonymkode: a8146...76b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Ble ikke mye respons, var vel mange som følte seg truffet. 👩🦯 Anonymkode: 18c65...634
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 På et diskusjonsforum må du forvente at folk har ulike meninger. Hvis du møter andre brukere med den barnslige sjargongen du benytter her (hjernedøde høner, sure kjerringer) så må du regne med å få motbør, noe annet ville vært rart. Hvis du ikke tåler at andre motsier deg og misliker måten du omtaler andre på, får du enten endre skrivestil og holdning til å bli mer respektfull og høflig, eller så får du finne et forum der barnslige ord og vendinger settes pris på. Anonymkode: 05280...e3d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): På et diskusjonsforum må du forvente at folk har ulike meninger. Hvis du møter andre brukere med den barnslige sjargongen du benytter her (hjernedøde høner, sure kjerringer) så må du regne med å få motbør, noe annet ville vært rart. Hvis du ikke tåler at andre motsier deg og misliker måten du omtaler andre på, får du enten endre skrivestil og holdning til å bli mer respektfull og høflig, eller så får du finne et forum der barnslige ord og vendinger settes pris på. Anonymkode: 05280...e3d Ja der kom du 🤡 hehehhhehe Anonymkode: 18c65...634
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har likt som deg vært her en stund i perioder. Jeg har også opplevd folk som sure, bedrevitende kjerringer men fordi det er så mange av dem her og de har sine disipler, så begynte jeg faktisk å tenke det var meg det var noe galt med 😇 Jeg er ikke en av dem og har alltid hjerterom. Men har lært mye fra dem om hvaslags mennesker det er der ute og å gi faen i hva folk mener. Anonymkode: 71b45...2d4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 JEG ER FOR FAEN IKKE SUR!!!! Anonymkode: 5262d...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå