AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Skrevet 30. juni 2022 Stor venninnegjeng som har vært ganske sammensveiset helt siden barneskolen. Noen av de er jeg nærmere enn andre. En av de i gjengen er ganske snar med å bli fornærmet av minste lille ting. Så hadde vi hagefest i helgen som var og hun tar meg til sides, klemmer meg og sier at hun er ikke sur på meg mer nå. Jeg ble forfjamset og brøt ut i latter og sa jeg ikke engang hadde lagt merke til at hun var sur på meg. Og da bare gikk hun og sendte meg dødelige blikk resten av kvelden. Jeg er så lei av det der og jeg har egentlig ikke noe lyst til å gå til henne for å spørre om hvorfor hun er sur/ har vært sur denne gangen. Hvordan skal man egentlig håndtere sånne folk? Anonymkode: 7ef6c...722
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 Du håndtererbdet helt fint. Bare overse og ikke mater hennes fantasier om at du burde komme og unnskylde deg for et eller annet. Hadde du virkelig gjort noe galt mot henne hadde hun garantert sagt i fra med en gang. Bare et spill, drit i det. Anonymkode: 3eff6...8d9 3
lillevill Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Sliter hun psykisk? Det er jo ikke helt normalt dette. Du reagerte normalt, men kansje ikke helt i det smarteste laget ( le av noen som snakker om følelsene sine ) Nå er hun nok sur på deg for at du lo av henne. Hvem vet hva det gjaldt før. Du kan jo spørre henne, om du er interessert i å bygge på vennskapet med en sånn person. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Virker som hun ble forbannet over at dubikke har lagt merke tilbat hun har endret til mindre kontakt med deg en periode. Anonymkode: aefa1...ab7
Hippogriff Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Haha. Det er jo latterlig atferd. Ville vært forsiktig med å fore slikt drama.
umAxa Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Så hadde vi hagefest i helgen som var og hun tar meg til sides, klemmer meg og sier at hun er ikke sur på meg mer nå. Jeg ble forfjamset og brøt ut i latter og sa jeg ikke engang hadde lagt merke til at hun var sur på meg. Og da bare gikk hun og sendte meg dødelige blikk resten av kvelden. Anonymkode: 7ef6c...722 Du har rett til å være forfjamset, og selv om å bryte ut i latter var din naturlige respons i øyeblikket, så ville ydmykhet og tatt hennes ydmykhet til å komme til deg med en (uforventet) beklagelse, vært et langt bedre respons.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: En av de i gjengen er ganske snar med å bli fornærmet av minste lille ting. (...) Hvordan skal man egentlig håndtere sånne folk? Anonymkode: 7ef6c...722 Man ignorerer dem. Anonymkode: 747bd...43c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Jamen grunnen til at jeg begynte å le var fordi jeg først trodde hun tullet, pluss vi hadde drukket litt. Så jeg ble satt ut og lo pga det. Var ikke sånn at jeg sto å lo henne opp i ansiktet men mer nervøs latter. Nei hun eier ikke noen diagnoser såvidt jeg vet, og er veletablert. Men hun har hele tiden ønsket å hatt drama i livet sitt og det er alltid noen hun har ute i kulden. Så jeg har falt litt av Anonymkode: 7ef6c...722
Kenelz Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Du brøt vel ut i latter, hun følte seg sikkert veldig liten der og da.
lillevill Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hun har hele tiden ønsket å hatt drama i livet sitt og det er alltid noen hun har ute i kulden. da sliter hun jo med noe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå