Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nødt for å gå til øyelege er det noen som har en anbefaling?

Finnes det både privat og offentlig, elelr er alt privat ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen å anbefale deg, men jeg har en fast øyelege som sykehuset har henvist meg til. Han har privat praksis. Vet ikke om egenandelen blir billigere når man blir henvist, men jeg betaler litt over kr 200 hver gang.

Skrevet

Ja takk det tar jeg gjerne i mot

Skrevet
Jeg har ingen å anbefale deg, men jeg har en fast øyelege som sykehuset har henvist meg til. Han har privat praksis. Vet ikke om egenandelen blir billigere når man blir henvist, men jeg betaler litt over kr 200 hver gang.

Det var billig til å være privat! :)

Jeg har vært hos en øyelege i Torggata Bad (husker ikke navnet på øyelegesenteret). Der betalte jeg ca 500,-. Fordelen var at jeg fikk time med et par dagers varsel. Mens hos offentlige leger måtte jeg vente i månedsvis....jeg er fornøyd med hjelpen jeg fikk der.

Skrevet
Det var billig til å være privat!  :)

Jeg har vært hos en øyelege i Torggata Bad (husker ikke navnet på øyelegesenteret). Der betalte jeg ca 500,-. Fordelen var at jeg fikk time med et par dagers varsel. Mens hos offentlige leger måtte jeg vente i månedsvis....jeg er fornøyd med hjelpen jeg fikk der.

Jeg har en kronisk øylidelse som krever at jeg må komme meg raskt til øyelege om jeg får symptomer. Det er mulig at jeg har fått det billigere p.g.a jeg er henvist fra sykehuset.

Min øyelege er svært populær, men han holder ikke til i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...