Gå til innhold

Forandrer fargen på spermen seg etter sterilisering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Mannen min vurderer å sterilisere seg. Han tror det hvite i spermen blir borte etter et sånt inngrep og at det bare blir blankt. Noen som kan bekrefte eller avkrefte om dette er sant? Forandrer fargen seg? Hans sperm er veldig hvit i utgangspunktet så jeg lurer ledig på om dette vil endre seg i så fall?

Takk for all hjelp.

Anonymkode: 651e9...885

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at det hvite kommer av sædcellene. Det er er mer trolig proteiner (eggehvite).  Jeg hadde ikke veldig hvit sæd, men så i hvertfall ingen endring.  Det må i så fall være et lite problem?? 

Anonymkode: aee79...410

AnonymBruker
Skrevet

Ingen endring på utseende på sæden til mannen ihvertfall! 

Anonymkode: ad857...330

AnonymBruker
Skrevet

Samme farge og samme konsistens. Kun litt mindre mengde og dermed litt lavere trykk på spruten. 

Mvh sterilisert mann

Anonymkode: 27d58...97c

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei,

Mannen min vurderer å sterilisere seg. Han tror det hvite i spermen blir borte etter et sånt inngrep og at det bare blir blankt. Noen som kan bekrefte eller avkrefte om dette er sant? Forandrer fargen seg? Hans sperm er veldig hvit i utgangspunktet så jeg lurer ledig på om dette vil endre seg i så fall?

Takk for all hjelp.

Jeg er og ser ikke noe forskjell 

AnonymBruker
Skrevet

Sæden blir sjokkrosa etter sterilisering.

Anonymkode: 8336d...cf9

AnonymBruker
Skrevet

Du må i hvert fall slutt å kalle det sperm. Spermiene (sædcellene) forsvinner ved sterilisering, det er jo hele poenget. Det som er igjen, ser ut som det pleier, både farge, konsistens og mengde.

Anonymkode: b38e6...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sterilisert for mange år siden. Kirurgen sa på forhånd at den ejakulerte mengden ville bli litt mindre.  Jeg kan ikke si jeg har registrert noen forskjell verken på utseendet, konsistensen eller volumet. Like mye søl som før inngrepet.

Anonymkode: 7346a...64d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 2.01):

Hei,

Takk for all hjelp.

Ingen endring…. Fult trykk, samme mengde, farge…. 

eneste «bivirkningen» jeg har merket at det tar lengere tid å komme.

Endret av Dominas leketøy
Staving
AnonymBruker
Skrevet

Eg er sterilisert og samme farge på det som kommer ut.

Lege sa sædceller er ca 5% av det som kommer ut,så eg kan ikkje se forskjell på mengde.

Spruten er det samme.

Anonymkode: b3660...145

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 2.01):

Hei,

Takk for all hjelp.

Ingen kan se forskjell eller smake forskjell på sæden etter sterilisering! Hilsen dama til en mann som er sterilisert!

Anonymkode: 64969...955

AnonymBruker
Skrevet

Ser og smaker helt likt som før. Hilsen sterilisert.

Anonymkode: 68450...70f

AnonymBruker
Skrevet

Ingen forskjell hos mannen. 

Anonymkode: 0d7c8...5f9

AnonymBruker
Skrevet

Merker ingen forskjell,  Ingenting å gruble, og bekymringsløs  etterpå for å gjøre dama gravid 

Anonymkode: 6da0a...b67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...