Gå til innhold

hvilken brudekjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den siste, den stroppeløse, var den fineste. Har alltid synes at stroppeløst er finest, får frem skuldrene så fint og sånn :)

Skrevet

Eller så har du jo en mellomting med stropper som ligger litt utpå skulderen som også er veldig fint.

Med veldig stor byste syns jeg stroppeløse kjoler ikke er så veldig pent.

Men det er jo bare min mening. ;)

Skrevet

Må si jeg likte Pronovias kjolen best selv om den andre var helt nydelig og med en helt annen stil.

Hvis du har litt stor byste synes jeg ikke stroppeløse er spesielt fint. Da kan det fort se ut som om det velter ut. Uansett har jeg aldri vært tilhenger av stroppløs. Det ser så nakent ut og kan mange ganger gi rare proposjoner synes jeg. I tillegg vill jeg vært usikker på broderiet på brystpartiet som var på kjolen, det er jo noe som i automatisk framheves på kjolen og i tillegg hvis du har en litt større byste kan det bli litt voldsomt.

Men det er vanskelig å si. Kan du ikke begynne å prøve litt så finner du ut hva du føler deg vel i?

Lykke til!

Skrevet

jeg er litt lei av disse stroppeløse med noe "strass" på brystet.. Vet at disse er veldig populære, men jeg synes at de nå er litt for vanlige. Terger sikkert noen nå, men sånn er nå det. nr 1 liker jeg veldig godt, og prøve en lignende selv. Jeg trodde at en slik en skulle være fin på min kropp, men den ga meg absoulutt ingenting :ler: .. jeg så ut som noe som katta hadde dratt inn... Så prøvde jeg den med et litt vidt underskjørt under... og voila - en flott kjole. - Så - mitt råd til deg må være å prøve deg litt fram også - det man tror skal sitte pent på en, gjør ikke nødvendigvis det, og omvendt. Lykke til!

Skrevet

Kjole nr1 er skikkelig nydelig! Tror jeg ville gått for den eller lignende kjole selv . Det kommer jo veldig an på om kroppsformen passer til kjolen også da. Har du smale skuldre og store pupper ville jeg holdt meg laaaangt unna den stroppeløse kjolen! Jeg synes den første litt mer spesiell og den hadde et veldig fint slep bak! Lykke til :)

Skrevet

Heller smale skuldre og store pupper enn skikkelig "svømmer-skuldre" og små pupper i en stroppeløs, mener nå jeg :overrasket:

Men jeg likte også nr 1 best. Er også litt lei av disse "vanlige" stroppeløse med perler på brystet. Men pluss for litt farge.

Skrevet

Du kan få kjøpe min...hoho...

Jeg likte best den andre. Men har du vurdert halterneck? Veldig flott på mange damer med stor byste!

Skrevet

Trådstartet her.

Jeg tror det må bli en lignende kjole 1 når jeg har tenkt litt. Jeg falt veldig for slike ermer, litt eventyraktig.. Dessuten burde jeg nok skjule overarmene mine litt, selv om stroppeløst er fint på andre :( Jeg har problemer med nupper på overarmene, og litt stygge merker..

Hva slags smykke passer til en slik kjole da? Kunne tenke meg diadem.. Tror jeg går for gull, da jeg ikke liker sølv.

Skrevet

Jeg synes den første kjolen var helt nydelig!

Skrevet
Dessuten burde jeg nok skjule overarmene mine litt, selv om stroppeløst er fint på andre :( Jeg har problemer med nupper på overarmene, og litt stygge merker..

Smør inn med Vaselin tilsatt 2 % salicylsyre (fås på apoteket) og få litt sol på armene så går d aller meste av nuppene bort. ;)

Skrevet

Begge er fine på hver sin måte, jeg klarer ikke å si hvilken :)

Skrevet

Jeg ville gått for den første, siden jeg liker ting som er litt eventyraktige og alvete. Sånne stroppeløse er blitt så vanlige. Dessuten har jeg en formening om at man bør dekke seg litt til i kirken, hvis man skal ha kirkebryllup, og det er definitivt lettere med den første kjolen. Og hvis du er storbystet, så er det lettere å ha bra undertøy under den første enn den andre kjolen.

Catzy

Skrevet

Flotte kjoler begge to, men jeg ville holdt en knapp på nr. 1 jeg - eller noe ala den, evt. noe med stropper. Mange lekre, stroppeløse kjoler...men det begynner å bli litt "kjedelig" - det er jo nesten bare det som selger fortiden!

Skrevet

Jeg likte kjole nr. 2 best. Den første så litt billig ut på en måte... Er fan av stroppeløse, for da ser man skuldrene bedre, og det er sexy uten å bli vulgært!

Håper du finner det du er ute etter. Det er først og fremst din dag og ditt valg!

Skrevet

Begge var fine, men jeg synes nr 1 hadde noe litt mer spesielt over seg. :)

Skrevet

Kjole nr 1 var helt nydelig. Skal gifte meg i august og kommer til å gifte meg i noe tilsvarende selv. Du vil føle deg som ballets dronning, alvenes prinsesse og verdens vakreste i den kjolen. NYYYYYYYYYDELIG!!!! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...