AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Det har nå gått 3 dager siden jeg snakket daglig med kjæresten min. Jeg ringer henne å spør hva som skjer, alt hun sier er at hun ikke skal være for mye for meg? Jeg tror jeg har skjønt det nå, jeg satt ikke pris på henne. Jeg var alltid så irritert og sliten etter jobb. Når hun bare ville spørre hvordan dagen min var, prøve å oppmuntre meg etter jobb var jeg bare care tilbake. Jeg tror jeg har tråkket over grensen hennes, å jeg innser nå hvor mye hun gjorde for at dagen min skulle bli bedre, noe jeg ikke satt pris på. Jeg angrer på alt, uten henne er jeg ingenting. Hva skal jeg gjøre? Vi har langdistanseforhold. Anonymkode: 4c211...b32 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Noen trenger tid for å kople av etter jobb. Jeg er som deg, jeg trenger litt tid for meg selv for å lade opp litt. Det er egentlig ikke noe å bli sur for i min mening, men kanskje du burde forklare det. Anonymkode: 77a85...452 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen trenger tid for å kople av etter jobb. Jeg er som deg, jeg trenger litt tid for meg selv for å lade opp litt. Det er egentlig ikke noe å bli sur for i min mening, men kanskje du burde forklare det. Anonymkode: 77a85...452 jeg tror ikke hun er sur heller, tror hun er mer lei seg over å føle at hun er for mye, masete. Hun svarer meg fortsatt med respekt om det gir mening. Jeg vil virkelig ikke at hun skal føle det slik Anonymkode: 4c211...b32
Havspeil Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Har dere planer sammen i ferien da ? Om ikke, så kan det være der skoen trykker. Vi kvinner er rare slik. 😉
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Så hun viser deg omsorg, og du glefser tilbake? Ingenting du kan si som kan fikse dette. Du må vise henne med handling at du også bryr deg om henne. Begynn å gi henne den omtanken som hun viste deg? Anonymkode: 55fde...f8e 6
Blåjojo Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Du kan begynne med å fortelle henne at du skjønner at du har oppført deg dumt, og at du angrer. Tror mye er gjort da. Og at du for ettertiden husker på at det er omsorg, ikke mas. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå