AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Mann 26 her, var for 2 uker siden med ei dame på 22 (jeg tok insj), deretter tok hun et par dager senere insj til å lage middag hos meg da en fra kollektivet hennes hadde fest og ville ha ut folk, så det gjorde vi forrige helg, spiste, gikk tur og så film, før hun dro hjem. Jeg tok et nytt insj til en 3. date som hun takket nei til. Jeg gjorde ingen insj til å gå legge armen rundt henne, kysse mv mens vi så film i sofaen hos meg. Forventet hun dette, at det skulle bli noe mere, eller ville hun bare teste om hun liker meg da hun tok initiativ til 2. date? Gikk jeg med andre ord glipp av et potensielt forhold? Jeg spør bare om hun hadde forventet mere og det er derfor hun ikke vil treffes igjen? Eller er det bare ganske vanlig at man sier til 3. date hvis man finner ut at man allikevel ikke liker en person? Gi meg litt info, vær så snill? Anonymkode: 3c049...5d3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Her er du 99% sikkert blitt avvist fordi hun tolket deg som ikke interessert nok. La oss si du holdt på slik i 10 dater. Da skjønner du at hun til slutt gir opp. Noen trenger bekreftelse på 2. date. Hun var en av disse. På en 2. date som til og med hun har tatt initiativ til er det aldri feil med kyss og nærhet. Alt å vinne, ingenting å tape. Anonymkode: 700f4...61e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Skrevet 30. juni 2022 Du har nok ikke gått glipp av et potensielt forhold nei. Hvis hun hadde vært interessert, så hadde hun aldri takket nei til en date såpass tidlig i datingfasen, ikke uten en god grunn i alle fall. Anonymkode: d65c4...23c 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Tror sant å si at kjærlighetslivet hadde blitt mye enklere uten alle disse "tolke som"-greiene som er gresk for menn flest. Verden hadde neppe gått under dersom hun hadde sagt rett ut hva hun mente. Anonymkode: bb625...802
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Fryktelig vanskelig å svare på, det kan jo høres ut som det var en forventning der, men du er ingen tankeleser. Dét hadde vært en urealistisk forventning fra hennes side. Syns det hadde vært litt voldsomt å kutte noen av fordi ingenting skjedde på andre date, men det er meg 🤷🏻♀️ Det går an å spørre, rett ut. Gjøre kort prosess, det er det jeg pleier å gjøre når jeg er i tvil. Det er dog alltid sårbart å være åpen. Anonymkode: 025bf...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå