AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Kan graviditetstestene fortsette å stige når man aborterer? Jeg mistenker abort men får ikke svar før mandag. Testene mine ser slik ut. Har sterke smerter og blør. Anonymkode: 8c010...515
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Du må bare vente TS. Det nytter ikke å gruble, overtenke og opprette tråd på tråd. Det er ikke gitt at du aborterer heller selv om du har blødning. Anonymkode: dc853...a88 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må bare vente TS. Det nytter ikke å gruble, overtenke og opprette tråd på tråd. Det er ikke gitt at du aborterer heller selv om du har blødning. Anonymkode: dc853...a88 Jeg skjønner det, men siden dette er med prøvere og ufrivillig barnløse kan det være flere i min situasjon som har opplevd lignende Anonymkode: 8c010...515
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner det, men siden dette er med prøvere og ufrivillig barnløse kan det være flere i min situasjon som har opplevd lignende Anonymkode: 8c010...515 Men hva hjelper det? Du må fortsatt vente til mandag. Du kan ha spontanabort til tross for gode svar her inne, og du kan beholde til tross for negative svar her inne. Jo mer du gravder deg ned, jo mer stresset blir du. Legg fra deg kvinneguiden og google frem til mandag. Du kommer til å stresse deg syk. Anonymkode: dc853...a88
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva hjelper det? Du må fortsatt vente til mandag. Du kan ha spontanabort til tross for gode svar her inne, og du kan beholde til tross for negative svar her inne. Jo mer du gravder deg ned, jo mer stresset blir du. Legg fra deg kvinneguiden og google frem til mandag. Du kommer til å stresse deg syk. Anonymkode: dc853...a88 Takk for svar, men jeg ønsker likevel svar/historier dersom det er noen med erfaring rundt dette. Jeg forstår og er klar over alt du skriver men ønsker ikke avsporinger her også, bare svar om noen er i samme situasjon eller opplevd noe lignende Anonymkode: 8c010...515
Laura80 Skrevet 30. juni 2022 #6 Skrevet 30. juni 2022 Det er veldig rart de øker så mye under en abort. Men også rart du blør mye uten å abortere. Jeg har ikke vært borti lignende men krysser fingrene for deg.
Tufsla Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Det er jo positivt at den fortsetter å bli sterkere! Har selv blødd mye under svangerskapet seks ganger - og mistet. Men nå, den syvende gangen, er jeg fortsatt gravid i uke 28. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå