AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Vi hadde sex for første gang ikveld, etter sikkert 8-9 treff uten en berøring. Lurer på hvorfor noen mener på at man skal møtes noen ganger før man har sex, hjelper lite det når man til slutt har seg og spenningen uansett er over? Føler bare menn blir så tafatt etter sex. Skrev takk for ikveld kjekken, fikk tilbake - i like så Redd det nå blir stille og vondt. Ødelagt alt... Ts. Kjenner noen seg igjen? Anonymkode: 80109...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Det er nok du som overanalyserer,det var jo liksom ikke så mye å svare på. Men jeg kan forstå at du skulle ønske at du fikk et mer bekreftende svar. Kan kjenne meg igjen i denne situasjonen. Har dere avtalt ny date? Kanskje du kan foreslå en ny dag, så ser du jo om han vil treffes igjen❤️ Anonymkode: bc177...abd 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Når menn har fått orgasme, og det antar jeg at han fikk her, så blir vi ganske tomme både reint fysisk men også mentalt. Kall det gjerne en utladelse. Jeg kan i hvertfall kjenne meg igjen som mann selv, at etter sex ( og dette tar gjerne litt tid) så er ikke tiden for de dype intime samtalene, da går i hvertfall jeg litt inn i et skall og bare blir litt stille og avslappet, så må man liksom lades litt opp igjen før man kommer tilbake til seg selv igjen. Så her antar jeg at du kanskje har prøvd for tidlig. Gi det litt tid så kan jeg garantere bedre svar fra han om han fortsatt er interessert da 😉 lykke til Anonymkode: 953fe...67f 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når menn har fått orgasme, og det antar jeg at han fikk her, så blir vi ganske tomme både reint fysisk men også mentalt. Kall det gjerne en utladelse. Jeg kan i hvertfall kjenne meg igjen som mann selv, at etter sex ( og dette tar gjerne litt tid) så er ikke tiden for de dype intime samtalene, da går i hvertfall jeg litt inn i et skall og bare blir litt stille og avslappet, så må man liksom lades litt opp igjen før man kommer tilbake til seg selv igjen. Så her antar jeg at du kanskje har prøvd for tidlig. Gi det litt tid så kan jeg garantere bedre svar fra han om han fortsatt er interessert da 😉 lykke til Anonymkode: 953fe...67f Takk for svar😍 Menn er ikke så kompliserte. Vi damer forventer allverdens etter dette. Anonymkode: 80109...1d8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok du som overanalyserer,det var jo liksom ikke så mye å svare på. Men jeg kan forstå at du skulle ønske at du fikk et mer bekreftende svar. Kan kjenne meg igjen i denne situasjonen. Har dere avtalt ny date? Kanskje du kan foreslå en ny dag, så ser du jo om han vil treffes igjen❤️ Anonymkode: bc177...abd Han sa " vi snakkes" og ga meg et kyss og en god klem. ☺ Anonymkode: 80109...1d8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når menn har fått orgasme, og det antar jeg at han fikk her, så blir vi ganske tomme både reint fysisk men også mentalt. Kall det gjerne en utladelse. Jeg kan i hvertfall kjenne meg igjen som mann selv, at etter sex ( og dette tar gjerne litt tid) så er ikke tiden for de dype intime samtalene, da går i hvertfall jeg litt inn i et skall og bare blir litt stille og avslappet, så må man liksom lades litt opp igjen før man kommer tilbake til seg selv igjen. Så her antar jeg at du kanskje har prøvd for tidlig. Gi det litt tid så kan jeg garantere bedre svar fra han om han fortsatt er interessert da 😉 lykke til Anonymkode: 953fe...67f Er dette en bekreftelse på at dere bokstavelig talt så og si styres av sex? Anonymkode: e2dbd...d16 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #7 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er dette en bekreftelse på at dere bokstavelig talt så og si styres av sex? Anonymkode: e2dbd...d16 Ikke han du svarer men nei. De mest interessante personene er menn. De som har mest interessante hobbyer osv. Det han beskriver er post-nut clarity. Det er som å komme tilbake til virkeligheten etter å bare ha vært et annet sted mens man hadde sex. Anonymkode: 136fb...e36
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #8 Skrevet 30. juni 2022 Gi det litt tid. Pust med magen, han tar nok kontakt igjen. Anonymkode: e9e14...547 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi hadde sex for første gang ikveld, etter sikkert 8-9 treff uten en berøring. Lurer på hvorfor noen mener på at man skal møtes noen ganger før man har sex, hjelper lite det når man til slutt har seg og spenningen uansett er over? Føler bare menn blir så tafatt etter sex. Skrev takk for ikveld kjekken, fikk tilbake - i like så Redd det nå blir stille og vondt. Ødelagt alt... Ts. Kjenner noen seg igjen? Anonymkode: 80109...1d8 Skjedde med meg. Hadde sex med han jeg dater på 10 date. Før det hadde det bare vært klemming og småkyssing. Etterpå var det som å skru av en bryter. Får ikke kompliment lenger og mld er bare tørre og kjedelige. Prøver seg ikke på noe mer heller, ikke hatt sex etterpå. Vi treffes fortsatt, men nå er det bare en klem når vi treffes og en når vi skilles. Føler alt ble ødelagt og at vi nå bare er kjedelige venner😳 Anonymkode: 82eab...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Når menn har fått orgasme, og det antar jeg at han fikk her, så blir vi ganske tomme både reint fysisk men også mentalt. Kall det gjerne en utladelse. Jeg kan i hvertfall kjenne meg igjen som mann selv, at etter sex ( og dette tar gjerne litt tid) så er ikke tiden for de dype intime samtalene, da går i hvertfall jeg litt inn i et skall og bare blir litt stille og avslappet, så må man liksom lades litt opp igjen før man kommer tilbake til seg selv igjen. Så her antar jeg at du kanskje har prøvd for tidlig. Gi det litt tid så kan jeg garantere bedre svar fra han om han fortsatt er interessert da 😉 lykke til Anonymkode: 953fe...67f Dette er ikke kjønnsbestemt. Bortsett fra at sexlysten synker eller blir borte merker jeg ingenting hverken fysisk eller mentalt. Kan gjerne skravle eller ta en løpetur. Eksen min derimot, hun ble både slapp og fullstendig asosial etter sex. Anonymkode: dea7c...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 Dersom de blir uinteressert etter sex var de ikke nok interessert i deg i utgangspunktet. Det er bare å akseptere det og gå videre. Det finnes nok av de som ønsker noe mer 😊 Anonymkode: bc1cd...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #12 Skrevet 30. juni 2022 Mann 50 her. Som en over skriver går også jeg inn i skallet etter førstegangssex med en date. Om vi har vært på en eller ti dater spiller ingen rolle, den seksuelle energien er borte og kommer kanskje ikke tilbake. Dette er "make or break" punktet for meg. Jeg har ennå tilgode (etter et par år som singel og en del bekjentskaper) å få "make" følelsen. Jeg tror det egentlig handler om at det i utgangspunktet ikke var liv laga, men den seksuelle spenningen drev forholdet fremover - til utløsning kom og alt ble tomt. Hun ene var jeg også temmelig forelska i, trodde jeg. Kjipt egentlig, jeg vil jo ha kjæreste, men det må jo være noe substans der lissom. Kanskje det er noe i at man (i allefall som godt voksen og erfaren) bør hoppe i senga ved første mulighet for å finne ut av det med en gang. Da slipper man heartbreak og helvete i lange tider fra den ene eller andre parten. Anonymkode: 0dd9a...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #13 Skrevet 30. juni 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Er dette en bekreftelse på at dere bokstavelig talt så og si styres av sex? Anonymkode: e2dbd...d16 Ja, kanskje det faktisk er sånn. Ren biologi. Anonymkode: 0dd9a...6ff
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #14 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gi det litt tid. Pust med magen, han tar nok kontakt igjen. Anonymkode: e9e14...547 Jaa❤ Han har svart ☺ å ville møte meg igjen. Men tvilsomt at det blir noe forhold ut av det. Er nok derfor han går så sakte frem. Anonymkode: 80109...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #15 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jaa❤ Han har svart ☺ å ville møte meg igjen. Men tvilsomt at det blir noe forhold ut av det. Er nok derfor han går så sakte frem. Anonymkode: 80109...1d8 Hva vil du da? Det som betyr noe ikke hva han vil. Anonymkode: 077d7...4c7 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #16 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke han du svarer men nei. De mest interessante personene er menn. De som har mest interessante hobbyer osv. Det han beskriver er post-nut clarity. Det er som å komme tilbake til virkeligheten etter å bare ha vært et annet sted mens man hadde sex. Anonymkode: 136fb...e36 Sjokk at en mann lirer av seg at menn er "de mest interessante personene", kanskje du bare skal skaffe deg en mannekjæreste først som sist, så slipper du damer/damer slipper deg. Anonymkode: 6a3eb...c3a 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #17 Skrevet 1. juli 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Mann 50 her. Som en over skriver går også jeg inn i skallet etter førstegangssex med en date. Om vi har vært på en eller ti dater spiller ingen rolle, den seksuelle energien er borte og kommer kanskje ikke tilbake. Dette er "make or break" punktet for meg. Jeg har ennå tilgode (etter et par år som singel og en del bekjentskaper) å få "make" følelsen. Jeg tror det egentlig handler om at det i utgangspunktet ikke var liv laga, men den seksuelle spenningen drev forholdet fremover - til utløsning kom og alt ble tomt. Hun ene var jeg også temmelig forelska i, trodde jeg. Kjipt egentlig, jeg vil jo ha kjæreste, men det må jo være noe substans der lissom. Kanskje det er noe i at man (i allefall som godt voksen og erfaren) bør hoppe i senga ved første mulighet for å finne ut av det med en gang. Da slipper man heartbreak og helvete i lange tider fra den ene eller andre parten. Anonymkode: 0dd9a...6ff Det kan kanskje funke for deg, men hva med flertallet av kvinner som instinktivt knytter sterkere bånd og forelsker seg dypere etter sex? De slipper ikke heartbreak og helvete... Kanskje finne ut om det er noe av substans der før man hopper til køys? Anonymkode: 95f79...832 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #18 Skrevet 1. juli 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Det kan kanskje funke for deg, men hva med flertallet av kvinner som instinktivt knytter sterkere bånd og forelsker seg dypere etter sex? De slipper ikke heartbreak og helvete... Kanskje finne ut om det er noe av substans der før man hopper til køys? Anonymkode: 95f79...832 Vel, som jeg forsøker å skrive men muligens ikke får så klart frem, så har jeg flere ganger erfart at substansen definitivt har vært tilstede, men etter sex blir den borte som dugg for solen. Både etter mange dater og første date, lange chatter i forkant og korte. Jeg har jo selvsagt også erfart det motsatte, i mitt "tidligere liv" før jeg ble gift for 15 år siden, men hittil i denne singelperioden har jeg altså ikke det. Det er forøvrig også mange kvinner som har det på samme måte, i allefall slik jeg hører fra de jeg snakker med. Vi snakker om voksne folk her, ikke famlende 20-åringer. Jeg tror kanskje denne mekanismen først settes i sving når man er "gammel og erfaren". Anonymkode: 0dd9a...6ff
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 12.23): Vel, som jeg forsøker å skrive men muligens ikke får så klart frem, så har jeg flere ganger erfart at substansen definitivt har vært tilstede, men etter sex blir den borte som dugg for solen. Både etter mange dater og første date, lange chatter i forkant og korte. Jeg har jo selvsagt også erfart det motsatte, i mitt "tidligere liv" før jeg ble gift for 15 år siden, men hittil i denne singelperioden har jeg altså ikke det. Det er forøvrig også mange kvinner som har det på samme måte, i allefall slik jeg hører fra de jeg snakker med. Vi snakker om voksne folk her, ikke famlende 20-åringer. Jeg tror kanskje denne mekanismen først settes i sving når man er "gammel og erfaren". Anonymkode: 0dd9a...6ff Hvorfor vil elskeren min ha meg gang på gang da? Anonymkode: 80109...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå